Beste dames, Wat was ik blij op 10 juni was het 13dpo met de kruidvat test verscheen een 2e roze streep. Ik wilde het van de daken schreeuwen. Dezelfde dag een CB test gedaan. 1-2 kwam er in beeld. Dat klopte precies daar het een IVF behandeling betrof. 15dpo weer een CB gedaan....2-3 gaf deze aan. Ik was zo blij maar tegelijkertijd ook erg bang. 2 miskramen had ik al achter de rug. Maar een mens mag toch hoop hebben. Ondertussen kreeg ik last van wat bloedverlies. Wat kan een mens dan verdrietig worden. Gisteren bij 5wk2dagen een echo gehad. Baarmoeder helemaal leeg. Alleen wat verdikt bms van 9mm. De arts gaf aan dat het een miskraam was. Vervolgens bloed moeten prikken. HCG was maar 800. Morgen mag ik mij weer melden om te zien of het HCG verder daalt. Komt er ooit een klein kindje voor ons? Ben over 2 maanden al weer 40 jaar. Ik voel mij minder vrouw. Heb geen vertrouwen in mijn eigen lichaam meer. We hebben gisteren besloten om nog een laatste IVF poging te ondergaan (de 6e). Weer een zelf betaalde poging. Nu dus maar weer gaan sparen voor de medicatie en behandeling.
Wat een verdrietige situatie. Bij mij was mn hcg met 6w3d nog maar 88. Was wsl dus al vrij snel misgegaan. Denk dus dat het nog wel eventjes een paar dagen afwachten zal zijn. Hopelijk komt het vanzelf en kunnen jullie snel weer verder. Sterkte
Jeetje, ik weet bijna niet wat ik tegen je moet zeggen.. Wat ontzettend naar voor jullie! Om moedeloos van te worden.. Heel veel sterkte en hopelijk in de volgende IVF poging een mooi plak beebje voor jullie!
hoi, wil je heel veel stekte wensen, heb een paar weken geleden helaas ook een derde miskraam op een rij gehad. Weet precies hoe moederloos, machteloos en gefrustreerd je je voelt. Heel veel sterkte
Wat ontzettend om dit te lezen zoveel moeite en zoveel verdriet. Ik hoop dat het toch een keer goed zal gaan. Ik weet niet waar je loopt maar ik zou naar Dusseldorf of Gent gaan. Misschien komen ze achter de oorzaak.
Jeetje wat heftig! De vreugde en het verdriet zijn zo herkenbaar! Hopelijk verloopt de volgende poging wel voorspoedig! Heel veel sterkte!!!
LIeve dames, Bedankt voor jullie woorden. Het verhaal is helaas nog niet afgelopen. Ik kom net uit het ziekenhuis vandaan. Weer een echo...weer bloed prikken. HCG was nu ruim 1300 het stijgt dus door. BMS was nu 11mm Ze gaven aan dat ze denken aan een BBZ dus overmorgen weer terug komen. Denk je alles gehad te hebben.
O nee wat een tegenvaller. Balen hoor Veel sterkte! Hopelijk komt er snel een einde aan dit trieste verhaal.
Het was idd een BBZ. Dinsdag was het HCG gestegen naar 1800. Gelijk opgenomen. Ik had de nodige buikpijn maar geen bloedverlies. In overleg besloten om een afwachtend beleid te voeren. En dat heeft goed uitgepakt. In de zin van ik ben niet geopereerd en de volgende dag was het HCG gedaald naar 1100. Ben vandaag ontslagen uit het ziekenhuis met een HCG van 500. Het lichaam is het zelf aan het opruimen. Er zat wat bloed in de buikholte maar dat was niet veel. Elke dag is er een echo gemaakt om dat in de gaten te houden. Volgende week weer terug om te zien of het HCG gedaald is tot een normaal niveau.
Wat verdrietig, en wat schrikken lijkt me dat zo'n bbz. Hoop van harte dat er toch nog eentje bij je blijft plakken, ondanks je leeftijd en IVF. Zo oneerlijk dat je dat zelf moet betalen.... Snap wel dat ze ergens de grens moeten trekken maar toch, hier heb je ook niet om gevraagd. Heel veel sterkte met de verwerking hiervan.