Ik kan het ook echt niet, mn dochter is nu sinds ze er is 3x uit logeren geweest alle keren 1 nachtje. Maar dan mis ik haar al zo vreselijk dat ik er niet aan moet denken om haar nog langer te missen. Maar ieder zn ding toch
wij hebben het vorige zomer voor het eerst gedaan en gaan het dit jaar weer 2x doen. we hebben er geen moeite mee. De eerste dag is wat vervelend omdat je de kinderen toch mist, maar daarna ben je echt aan het genieten! wij zijn afgelopen zomer 5 dagen weg geweest en Kian heeft 6 nachten bij opa en oma geslapen. Dit was wel echt lang genoeg!
wij zouden gaan eind mrt weekendje berlijn, dus niet zo mega ver weg......maar jah gaat nu jammer genoeg niet dor maar volgend jaarn og een poging. hahah nu zijn onze kids erg moeilijk met ergens slapen dus mijn ma zou dan overdag bij hun zijn en dan savondsde kids in hun eigen bed leggen. het ligt er ook aan of je een goeie oppas hebt voor die dagen denk ik. zo willen mijn ouders het liever niet. die vinden het niet nodig want jah hun deden dat jah vroeger ook niet hahaha..... en mijn schoonma wil ik hier niet 4 dagen in huis hebben hahaha dus jah dan word het ook wel lastg hoor. echti n een vliegtuig stappen zou ik niet zo snel doen zonder mijn kids zolang ben ik ook niet zonder ze. van papa zijn ze het gewend maar als mama weg is dan vragen ze echt meermaals per dag naar mij en dat vind ik dan ook weer zo sneu....
gaat het nog steeds over dat iedereen zijn manier de beste is? Het maakt mij echt niks uit of moeders "het" wel of niet kunnen. Blijkbaar zijn we allemaal anders. Ik kan me wel indenken dat andere moeders het anders doen dan mij.