dumpen: dat zijn jouw woorden. Wat is ''dumpen''? Ik ''dump'' mijn kinderen nooit, ze gaan logeren Kleding dat al eerder gedragen is: als het er nog goed uitziet, zie ik het probleem niet Geen geld voor sport en wel een week naar turkije: daar ben ik het wel mee eens met je, dat vind ik ook erg raar. maar goed, dit is een heel ander onderwerp
Geloof me kleding wat al 3 kinderen aan hebben gehad ziet er niet florissant meer uit ja als je misschien een wat duurdere kleding koopt maar dat is hier niet aan de orde omdat er geen geld voor is. Ik vind het gewoon erg als je je kinderen te kort doet om zelf een week all in in turkije te willen zitten. En Tuurlijk ben ik het met je eens dat het geld niet allemaal naar de kinderen hoeft gegaan maar als je het al niet breed hebtmen je dan van het geld met je man een week weg gaat ipv van je kinderen op een sport te doen of wat dan ook vind ik dat heel erg.
Kan me helemaal vinden in jouw woorden. Heb het volste vertrouwen in mijn schoonouders voor het logeren en ben dus idd al eens een week weggeweest (echt heel ver, het vliegen vond ik moeilijk maar verder erg genoten)... Wij zijn er beiden van overtuigd (mede uit ervaring) dat je niet alleen maar alles van de kinderen af moet laten hangen omdat je anders uit elkaar groeit. M'n schoonouders logeerden dan bij ons en m'n zoons vonden het fantastisch, dus daar hoeven we het ook niet voor te laten.
Heb niet alle reacties gelezen, maar wij gaan gewoon weekendjes of midweekjes weg hoor. soms met Steven, maar ook zonder hem (bijvoorbeeld 5 dagen Wenen in de kerstvakantie) Verder ga ik ook regelmatig in m'n eentje weg. Afgelopen 1,5 jaar minder door zwangerschap en doordat Steven nog klein was en ik bv gaf (en nogal lang moest herstellen na de bevalling) Maar ik ben wel naar Lowlands geweest en komend jaar zitten Paaspop, Oerol, een zomerkamp in de Ardennen en misschien nog een week kampterrein opbouwen op Terschelling in de pijplijn. Ik ben gék op m'n vriend en m'n zoontje, maar wil gewoon ook leuke dingen voor mezelf blijven doen. Daardoor ben ik volgens mij een leukere moeder (en partner) dan wanneer ik altijd thuis zou zijn. (dit is uiteraard heel persoonlijk)
Mijn zoontje is nog nooit uit logeren geweest. Vind dat ook niet nodig. Bovendien genieten wij meer van iets leuks doen met zijn allen; mijn kind heeft ons leven alleen maar verrijkt!
Dan is het inderdaad een heel ander verhaal. Zou sowieso m;n kinderen niet zo lang laten bij mensen die niet heel dichtbij staan. Overigens zou ik een week zelfs al te lang vinden voor bij m'n eigen ouders... Dan wordt het dus maar een paar nachtjes.
Dat geldt natuurlijk net zo voor mij.... Dat we samen weg willen, betekent niet dat we niet van onze kinderen genieten...!
nog nooit gedaan..tenminste ze slapen per week 3 dagen bij hun vader maar dat is toch weer anders. ze zijn nog nooit een dag bij iemand blijven logeren omdat wij in het buitenland ofzo zaten. ik denk niet dat ik dat zou aankunnen ook dan gaan ze maar mee. 1 dagje vind ik geen probleem maar langer kan ik niet
hier ook zo..de kinderbijslag wordt op mijn rek. gestort en nou is het niet zo dat ik dus 1 keer in het kwartaal allemaal spullen voor de kids ga kopen omdat dan kinderbijslag is gestort. ze krijgen alles wat ze nodig hebben en vaak ook meer omdat er zoveel leuks is. ze komen echt niks tekort. en als de kbs gestort wordt betaal ik daar ook gewoon rekeningen mee ofzo. ik kijk gewoon eerst van, hebben de kids nog iets nodig ja of nee. ja nou dan gaan we het kopen nee nou dan betaal ik de rekeningen en wat overblijft dat blijft gewoon over.
Haha ja denk ik ook, onze relatie is niet afhankelijk van weg moeten, thuis kan je deze prima onderhouden, genoeg tijd voor elkaar. Daar hoef je niet perse voor naar buiten zonder de kids ikbheb straks nog jarenlang als ze alleen thuis willen blijven of zelf vragen pf ze ergens eens mogen logeren....
Niet ze is hier tot nu toe 2 tot max 3 x eennacht weggeweest maar dane cht omdat het moest enwe geen andere optie hadden.. komt wel als ze er om gaat vragen wij maken onze avondenw el interessant
nee maar sommige zijn nog maar net papa en mama en dan moeten ze er al tussen uit om hun relatie goed te houden...??? heb je het dan zo onwijs rot met een kind dat je relatie dat niet aankan..
Onze dochter gaat altijd naar mijn moeder heen, die is de enige die ik voor de volle 100% vertrouw. Daar kan ik haar met een gerust hart achter laten en dochter is ook stapel gek op haar oma. Toch zullen wij dat nooit doen. Ze is nu 1x een nachtje weg geweest en binnenkort gaat ze nog een keer een nachtje maar dan vind ik het ook wel genoeg, zou haar echt niet langer achterlaten. En helemaal niet zo ver weg, wil toch wel met een uur bij haar kunnen zijn mocht er niets gebeuren en niet eerst met een vliegtuig of whatever terug moeten.
dat zeg ik toch niet, mij hoor je niet zeggen dat je binnen 1 jaar weg moet zijn geweest... ik zeg dat als je 18 jaar lang moet wachten tot je een keer samen weg kan OMDAT je kinderen hebt.... dat vind ik (persoonlijk!!!) vreemd... ik zou dat niet kunnen.... je kinderen worden er niet minder van als ze een weekendje bij oma zijn.... en je relatie doet het wel heel erg ten goede....
sluit me aan bij jouw mooie antwoord ik had noooit zonder Amy-lynn naar curacao gegaan voor nog geen 10 miljoen.... en we zijn met haar gaan vliegen vanaf 5 maanden en gaan ongeveer 2 a 3 keer per jaar weg en ze vind vakanties heeeeeerlijk en wij genieten daar onwijs van maar het is en blijft een persoonlijke keuze
nou ja zeg dat slaat toch helemaal nergens op is er dan een bepaalde tijd aan verbonden wanneer je als ouder weg mag? mocht het zo zijn dan kersverse ouders het op dat moment zwaar hebben met de geboorte van hun kindje want ja dat kan en dat is heel normaal, dan is het toch juist goed dat ze er iets aan proberen te doen om straks weer fris en sterk voor hun kindje te kunnen zorgen?