Normaal doe ik geen verdoving bij de tandarts maar ik had 2 gaatjes naast elkaar waarvan 1 vrij diep schijnbaar dus ze adviseerde er toch 1.. Maar nu bijna 3 uur later heb ik nog steeds een verdoofde lip en een tintelende tong.. Hoe lang duurt zo n verdoving meestal ? Volgende keer toch maar weer zonder verdoving !want dit vind ik echt irritant
Hier kan ik er mijn klok op gelijk zetten dat het exact 3 uur is dat dat spul werkt. Mijn tandarts doet niks van boor- en vulwerk zonder verdoving.
Vandeweek ook gehad, duurde ook lang maar hoe lang weet ik niet meer precies. Veel water drinken had ik verzonnen dat het sneller weg ging en het leek te helpen maar kan ook toeval zijn geweest
Ik mocht eigenlijk niks drinken als de verdoving nog werkte maar ik had zo n dorst dat ik het wel heb gedaan maar toen verslikte ik me haha Nu wat meer gevoel in mn tong dus ga weer wat proberen te drinken
Ik werd pas geleden om half 3 geholpen, vanaf 6 uur zou ik weer alles mogen eten/drinken. Om 8 uur van ellende naar bed gegaan met pijnstilling, zware hoofdpijn en niet het idee dat de verdoving ook maar iets minder was. Volgende dag rond 11 uur was het pas over!!! Heb het aangekaart bij de tandarts, heeft nu genoteerd dat ik er heftig op gereageerd heb. Was voor mij ook de eerste keer verdoving, maar nooit meer!
Veel water drinken helpt inderdaad, gaat het sneller eruit. Duurt bij mij ook wel rond de 3 uur hoor, erna ebt het langzaam weg
Ik heb weer wat gevoel nu.. Alleen mijn mond / kin is nog verdoofd... Nou ja zal wel weg trekken gok ik
Duurt wel paar uurtjes. Ligt er ook aan hoeveel je bent verdoofd denk ik? Bij mij mocht ik altijd meteen eten en drinken alleen uitkijken dat ik niet op m'n wang of lip beet.
nouja kan zoals ik al zei 12 uur aanhouden als je pech hebt. dat vond mijn tandarts ook niet zo gek hangt van de soort verdoving en hoeveelheid af