Hallo, Ik ben 25 en sinds februarie gestopt met de pil en wil heel graag zwanger worden. mijn vriend en mijn ouders zijn de enige die het weten maar ze zeggen steeds dat ik er te veel mee bezig ben. Het enige wat ik doe is hier op het forum meepraten en lezen (iedere dag eventjes) en tempen. Verder klussen we rond de eisprong wat extra omdat we het heel graag willen. Ben ik er nou echt te veel mee bezig? ik zou niet weten hoe ik er minder mee bezig moet zijn. Ik wil het ook zo graag. En hoe doen jullie dat dan zijn er meer mensen die er veel mee bezig zijn of ben ik echt een uitzondering.
nee hoor meid ik heb dat ook gehad ben ook in februari gestopt en waser ook steeds mee bezig zat heel veelhier op het forum. afgelopen maand heb ik het forumeven vaarwel gezegd en daardoor was ik er ook veel minder mee bezig en ja aan mijn banner kun je zien dat het heeft gewerkt
iedereen die zwanger wil worden is er veel mee bezig, dat kan toch ook niet anders!!! ik was er natuurlijk ook veel mee bezig, het is namelijk wel even een beslissing die je neemt als je voor een kindje wil gaan, en als je dat dan wil dan wil je het NU!!! je bent echt geen uitzondering hoor!!! heel normaal en heel gezond
Tuurlijk niet. Soms ben ik er ook teveel mee bezig geweest. Dan kom ik even niet op het forum en temp ik niet. En na een tijdje ben ik weer wat sterker en kan ik er weer tegen aan. Is moeilijk maar soms moet even wat rust nemen. liefs Jodi
ik ben in september 2005 gestopt met de pil en ben er ook mee bezig,nu wel minder dan in het begin . dus het is heel normaal. ik zou het eerder vreemd vinden als je er niet zo mee bezig was
Ik kijk ook alleen elke dag op het forum en lees ff mee. en ja hou mijn dagen bij dat ik vruchtbaar ben. maar meer doe ik ook niet. Maar idd het is een grote beslissing en als je het wilt wil je het NUUUUUUUUUUU hahaha geduld is een schone zaak he..
Ik lees elke dag wel even op het forum en ik hou ook bij wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Het is nu de 2e ronde. In ronde 1 was ik er nog veel meer mee bezig en probeer in ronde 2 er iets minder mee bezig te zijn.. maar of dit lukt..
ook ik kijk elke dag op dit forum..maar dat is ook omdat ik ook zo benieuwd ben naar anderen..hoe het met hun gaat en wie er zwanger zijn...ik denk dat iedreen die het graag wil er mee bezig zijn...logisch toch! je wilt gewoon alle nieuwtjes en tips horen ik denk ook weleens ben ik er teveel mee bezig?? misschien wel maar ik vind het ook leuk om er mee bezig te zijn..ik denk niet dat het veel invloed heeft..ik geloof er in dat het komt wanneer de tijd rijp is.. en hopelijk is dat gauw hahahaha
Meid, ik denk als je eenmaal de wens hebt dat je zo snel mogelijk zwanger wilt worden. Alleen is dat helaas niet voor iedereen weggelegd, bij ons heeft het een jaar geduurd voor de eerste zwangerschap en die is helaas geeindigt in een miskraam en toen na een half jaar besloten om toch na het ziekenhuis te gaan en we zijn twee maanden in het ziekenhuis geweest en toen was het raak, en we kwamen er achter dat ik zonder hen niet zwanger zou zijn geweest omdat mijn baarmoederslijm te zuur is, kan geen zwemmertje door heen. En nu hoor je van mensen, ach je zal nu wel zwanger zijn omdat je er minder mee bezig bent. DAT IS TOTALE ONZIN!! Ach laat de mensne kletsen en blijf lekker klussen, veel succes meid en ik hoop dat je snel prijs hebt!!! liefs fredje
mischien niet helemaal het antwoord wat je wilt horen, maar je hebt je leeftijd mee, dus waarom zou je nu al beginnen met temperaturen en het niet gewoon op zijn beloop laten???? ik kijk er wat dat betreft mischien weer wat anders tegenaan dan andere, en misschien ook wel omdat het bij ons direct al zover was nadat ik met de pil gestopt was... maar ook nu we voor een 3e bezig zijn vanaf januari ben ik nog niet aan de ovu tests en temperaturen...bij mij zit dan het idee dat "het"niet meer spontaan is, ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, denk idd wel dat ze een beetje gelijk hebben en je er teveel al mee bezig bent....men kan zeggen wat ze willen van het is onzin dat als je er teveel mee bezig bent het dan juist niet zou lukken, maar ik denk dan weer hoe verklaar je anders dat wanneer men er soms in berust dat het niks wordt of denkt van pff het zal allemaal wel dat die ineens zwanger zijn, er is toch iets wat het tegen kan houden, vandaar dat er ook genoeg mensen zijn die o een gegeven moment aan acupunctuur gaan doen succes
wij zijn ook vanaf januari bezig, spiraaltje eruit laten halen en een ontzettende onregelmatige cyclus. Had geluk want mijn huisarts heeft mij al snel doorgestuurd naar de gyn. Toen moest ik beginnen met tempen. want de vraag was of ik uberhaupt wel een eisprong had, dit bleek gelukkig wel het geval. Ben nu ook maar doorgegaan met tempen want heb voor mijzelf het gevoel dat ik meer inzicht heb/krijg in mijn cyclus. De gyn. vroeg nog of ik nog doorwou met vervolg onderzoek, heb gezegd dat ik dat nog niet wou omdat we nog maar zo kort bezig zijn, ik ben er al zoveel mee bezig en vindt dat ook niet meer dan normaal. Als je de keuze maakt om voor een kindje te gaan is het toch ook logisch dat je er zoveel mee bezig bent!!! Tegen mij wordt ok vaak gezegd hoor, je moet er niet tveel mee bezig, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Merk wel, dat ik er nu IETS minder mee bezig ben dan in de voorgaande maanden...........
Dit is voor ons zo een wens dat het niet anders kan dan er mee bezig te zijn. Ook al denk je er ff niet aan plots springt dat in jouw gedachten. je bent niet de enige die er veel mee bezig is.
Op dit moment ben ik er zeker veel mee bezig. Ik kan me uren op het internet vermaken met dingen lezen over zwangerschappen en baby's. Ik vind het ook heerlijk om eens door een babyzaak te snuffelen. Ik laat me er nu maar gewoon even in gaan.
he meiden, Ik ben er op dezelfde manier mee bezig, klussen en elke dag ff kletsen op het forum, denk ook niet dat ik er TEVEEL meebezig ben, maar natuurlijk is het logisch dat als je de beslissing genomen hebt om aan kindjes te beginnen, dat je er dan aan denkt en hoop dat het snel lukt... lijkt mij dat iedereen dat heeft toch!??? Liefs Lisje
Ik vind het ook echt niet raar dat je er veel mee bezig bent. Het is ook niet zomaar iets als je samen besluit om voor een kindje te gaan. Op het moment dat je aan jezelf merkt dat het een obsessie begint te worden (en je voelt dat zelf echt wel aan) dan kan ik me voorstellen dat iemand een stapje terug doet. Ik heb het zelf ook al een keer gehad hoor dat ik mezelf ffies een maandje wat meer rust gunde. Gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt.
vind ik ook, je zult inderdaad zelf wel aanvoelen, wanneer je er echt teveel mee bezig bent.... het is inderdaad niet niks... samen een gezinnetje starten... Liefs Lis
Ben het helemaal met jullie eens. En dan komt mijn vriendin, en zegt, dat ik niet zoveel mee bezig moet zijn, ze heeft makkelijk praten, gestopt met de pil en boem, zwanger!! De wens was er namelijk bij mij ook al veel langer maar manlief was er nog niet aan toe en toen eindelijk, het spiraaltje mocht eruit, ja, dan is het toch ook logisch dat je er veel mee bezig bent!!
zeker logisch, weet je het is makkelijk om te denken, oh ik stop met de pil en we zien wel wat er gebeurd, maar eenmaal gestopt, blijft het toch in je hoofd zitten.. Ik heb dat vooral tegen de tijd dat mijn eisprong eraan komt en 'n paar dagen voordat mijn menstruatie moet beginnnen.. tuurlijk kun je er teveel mee bezig zijn, maar ik denk dat wat wij doen heel logisch en natuurlijk is.. Liefs