Hoelang zijn jullie al bezig met zwangeren?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 15 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabinen

    sabinen Lid

    10 nov 2005
    34
    0
    0
    Helaas mijn :evil: is toch gekomen. Ik dacht even 2 dagen over tijd te zijn dus snel een test gedaan helaas negatief en een dag later :evil: grrrrrrrrrrrrrrrr

    volgende ronde wordt nummer 3 dus we zijn pas net begonnen...

    Over 1,5 week weer volop klussen (en tussentijds natuurlijk ook zaad vers houden...haha) en dan maar afwachten.... mijn vriend is eind januari jarig dus zou een mooi verjaardagskado zijn als ik dan zwanger zou zijn...

    groetjes

    sabine
     
  2. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hoi Pim,

    Ik ben in maart met de pil gestopt en heb ik juli een miskraam gehad. Nu 5 rondes later weer zwanger. Nu moet ik zeggen dat wij er niet zo bewust mee bezig waren (vrijen rond de eisprong etc), alleen de laatste keer hebben we een keer "op tijd" gevreeen en toen was het meteen raak :)Geef het even de tijd, komt goed!

    Succes,
    Jansen
     
  3. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Oooooh dat wil er bij ons wel eens bij inschieten...goede tip, dat zaad vers houden ;)
     
  4. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ik ben voor de eerste keer actief bezig geweest, heb ik augustus een mk gehad en daarna na 8 wk weer ongesteld geworden, vorige maand hebben we voorbij laten gaan.
     
  5. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik was na een half jaar zwanger (7 cyclussen), maar dit liep helaas uit op een vroege miskraam. Ben nu 3 maanden verder (4x ongi geweest).
    Vind het wel spannend of het nog lang gaat duren of niet.
    Hoorde met kerst dat mijn schoonzusje zwanger is van de tweede. Het is niet aardig van me, maar vond dat helemaal niet leuk, had het gevoel dat zij voordrong of zo. Zij zijn pas net gestopt met anticonceptie en ik was nu al 20 wkn zwanger geweest als het had doorgezet.
    Maarja, mijn tijd komt wel weer. En uiteraard gun ik het haar en mijn broer wel hoor.

    Groetjes Noralien
     
  6. Niet meer actief

    ik was bij me dochter gelijk de eerste maand zwanger na me miskraam.
     
  7. angeliq

    angeliq Actief lid

    16 dec 2005
    110
    0
    0
    wij zijn dalijk vanaf Januari 1 jaar bezig en beginnen nu dus aan de 10de ronde. Deze maand ga ik de ovulatie testen eens uitpoberen meschien hebben we dan meer geluk. want we beginnen toch wel een beetje ongeduldig te worden :(
     
  8. Niet meer actief

    ja kan me voorstellen dat je ongeduldig wordt na 1 jaar proberen succes meid met de ovu test en hopelijk krijg je nu meer inzicht en lukt het snel
     
  9. angeliq

    angeliq Actief lid

    16 dec 2005
    110
    0
    0
    T'hanks wij hopen dat we snel kunnen zegen dat we een kindje krijgen!! lijkt me geweldig :)
     
  10. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Suc6 meis!! Misschien moet je om te beginnen een wat vrolijker plaatje uitzoeken...die Ioor kijkt zo verdrietig en wanhopig....Tja het oog wil ook wat...
     
  11. Niet meer actief

    ioor verdrietig.
     
  12. angeliq

    angeliq Actief lid

    16 dec 2005
    110
    0
    0
    hahaha ik heb juist dat plaatje gekozen omdat ik ioor zo zielig vond als kind zijnde!!
    ik wilde een foto van mijn paardje erop zette maar dat ging niet en ioor is ook een 4 voeter dus heb ik hem maar gekozen (mijn paard kijkt wel vrolijker en ik trouwens ook) ;)
     
  13. Niet meer actief

    gelukkig maar meid.
     
  14. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dat scheelt ;) Mijn paardje kijkt gelukkig ook vrolijker. En ik vind Ioor ook supers, maar van deze wordt ik steeds een beetje depri als ik er naar kijk....ik dacht, dan heeft ie op jou misschien ook een negatieve invloed...
     
  15. angeliq

    angeliq Actief lid

    16 dec 2005
    110
    0
    0
    nee hoor, al vind ik dit ook niet ioors mooiste plaatje achje beter iets dan niets he :D
     
  16. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
  17. Niet meer actief

    vind ik ook meid als jij er wel blij van wordt hihi
     
  18. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Was niet vervelend bedoeld hoor...hoop niet dat je het zo opgevat hebt....was mijn persoonlijk gevoel bij het plaatje. Als jij er blij van wordt is het prima meis...hoop dat jullie snel meer geluk mogen hebben!!
     
  19. angeliq

    angeliq Actief lid

    16 dec 2005
    110
    0
    0
    Ik vat het ook helemaal niet persoonlijk op hoor ;)
     
  20. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dan is het goed ;)
     

Deel Deze Pagina