Hoelang zijn jullie al bezig met zwangeren?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 15 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Wij zijn in ronde 3. Ben deze ronde wel aardig ontpilt denk ik dus het wordt steeds spannender.
     
  2. sjanneke

    sjanneke Lid

    30 dec 2005
    7
    0
    0
    Ik val een beetje buiten de boot ik ga op voor ronde ff tellen..........37.
    Tja, soms wil de natuur niet zo en moet er een handke worden geholpen.

    Sjan
     
  3. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Jeetje, hoop dat het met wat hulp van de doktoren snel gaat lukken Sjanneke!
     
  4. sjanneke

    sjanneke Lid

    30 dec 2005
    7
    0
    0
    Dat hopen wij ook, maar we hebben er een goed gevoel over! We gaan knallen in het nieuwe jaar.
    Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel mag lukken zodat er geen medische malle molen nodig is.

    Liefs
    Sjan
     
  5. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    wij hebben er 3 jaar overgedaan :) en zwanger, zonder medisch gedoe. wel in eerste instantie naar gyn geweest, kon medicijnen krijgen ervoor,(opwekken van eiersprong) maar ik wou er niet zo erg mee bezig zijn, zodat het mijn leven beheersde, en op het moment dat ik er niet meer bezig was was het raak!!!!
     
  6. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    @Senna:
    hoe onregelmatig was je ongesteld dan?
    ik ben ook wel onregelmatig maar dat verschilt tot nu toe max 7 dagen...
     
  7. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    hoi bij mij zaten er soms maanden tussen dat ik helemaal niet ongesteld werdt, en dan ineens weer een paar keer kort achter elkaar, was geen peil op te trekken.

    :)

    tis vooral irritant omdat je zo vaak "moet" testen je weet nml nooit wanneer je ongesteld wordt of wanneer je zwanger bent..
    hoelang ben jij al bezig dan?
     
  8. Niet meer actief

    Het varieerd wel van gelijk zwanger naar jaren...ik hoop dat we allemaal heeel snel zwanger worden dit jaar dat zou toch perfect zijn he?
     
  9. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik heb nu ronde drie gehad. Ben nog in afwachting....Over 2 dagen kan ik testen!
     
  10. Niet meer actief

    Oeee wat spannend zeg, heb je al een test in huis gehaald en voel je al wat?
     
  11. Beauty

    Beauty Actief lid

    11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik ben begin december gestopt met de pil en na 23 dagen ongi zit nu dus in mijn eerste echte ronde niet super veel geklust ivm de griep maar wel wat en tot nu toe nog geen gevoel van duivels alleen wat gevoelige borsten maar ook niet heel erg. We wachten maar af en we zien het vanzelf wel.

    Liefs,

    Beauty
     
  12. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Bij onze eerste was ik gelijk de eerste maand zwanger.
    Nu zijn we begonnen voor onze tweede.
    Ben benieuwd of het nu weer in 1 keer raak is.
    Mijn NOD is 27 januari.
     
  13. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik was 6 x ongesteld geworden, in de zevende maand zwanger geworden.
     
  14. Niet meer actief

    Leuk joh, echt fijn is dat.... :D
     
  15. Niet meer actief

    Wauw superrrrr!
     
  16. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik wist het ook al eerder dan dat ik ging testen. De eerste keer testte ik negatief en meestal ging ik dan wachten op de :evil: , maar nu wist ik dat ik gewoon 2 dagen later weer moest testen, het voelt toch anders, ook al heb je dan bijna nog nergens last van.
     
  17. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

    Ik ben nu ook in de derde ronde. Hoe lang is eigenlijk gemiddeld, waar kun je van uit gaan ? Je hoort zo vaak dat het meteen raak is ...

    Ik had vroeger veel cyclusproblemen, steeds een mensturatie elke 14 dagen. De huisarts schreef de pil voor en daarna ben ik overgestapt op Mirena. Die heb ik eind oktober laten weghalen en twee weken later zoiets werd ik ongesteld.

    Ik ben naar een acupuncturiste gegaan om mijn cyclus te laten prikken en dat is super ! Mijn eerste cyclus was 31 dagen en de tweede 28. Deze cyclus is zonder acupunctuur en het ziet er naar uit dat het weer een goede zal zijn. Nu maar hopen dat het gelukt is !
     
  18. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Bij onze 1e hebben we 2 jaar moeten klussen voor ze zich eindelijk eens aankondigde .
    Onze jongste was een kadootje en we gaan nu voor een derde :)
    Ben net gestopt met de pil en heb de eerste pilloze ongi nog niet gehad .
    Moet over een week of zo geloof ik .

    Groetjes Joyce
     
  19. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    2 jaar is best lang, was je dan niet heel bang dat je niet zwanger zou kunnen worden ?

    Super dat het bij nummer 2 beter ging ! Veel succes met nummer 3 !
     
  20. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Bij de eerste schoot mijn man direct in de bulls-eye!! :p
    Bij de 2de heeft het 9 maanden geduurd, maar heb ik tussendoor wel een vroege mk gehad.
    Voor nummer 3 zitten we nu in ronden 6, wacht nog een paar daagjes, dan nog geen :evil: dan ga ik weer testen.

    Groetjes Angela.
     

Deel Deze Pagina