Hoelang zijn jullie al bezig met zwangeren?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 15 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    bij mij was het de 7e ronde raak, succes allemaal!

2. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    bij mij was het de 3e ronde raak.
    Zo gaat het bij al mijn familie leden en vrienden, voor zover ik gevraagd heb zijn ze allemaal in de 3e ronde zwanger geraakt, en ik nu dus ook, vreemd, maar wel leuk!

Succes iedereen.

Groetjes Kalush

3. moni

moni Actief lid

3 dec 2005
    127
    1
    0
    Ik ben in Augustus gestopt met de pil en ik heb gisteren positief getest. Dus heeft het bij ons 5 maanden geduurt.

Groetjes Monique

4. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    :oops: gestopt met de pil en niet meer ongesteld geworden.. in één keer raak dus :oops: 8)

5. BrendaJ

BrendaJ Lid

14 feb 2006
    42
    0
    0
    Roermond
    In september gestopt met de pil in november voor laatste keer ongesteld...redelijk snel dus!

Bren

6. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Bij ons was het de eerste ronde raak.
    Nu gaan we voor een tweede en ben benieuwd hoelang het duurt. Heb na mijn bevalling een trage schildklier gekregen en het schijnt dat vrouwen met een schildklierziekte wat minder snel zwanger worden.

7. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik ben eind augustus gestopt met de pil maar ik ben een apart geval (met al die bloedingen). Dinsdag naar de GYN en daar hoor ik meer....

8. tamaratje

tamaratje Niet meer actief

Ik ben 11 januari gestopt met de pil, daarna ongie geworden en eigenlijk wel gaan klussen.
    Nu ben ik aan het wachten op de :evil: En dan gaan we voor het eggie beginnen.
    Ik weet niet of ik deze maand nu ook al mee moet tellen.
    Ik had maandag ongie moeten worden maar nog steeds geen :evil: Te zien en ook niet te voelen, heb wel al getest (toch nieuwschierig denk ik) maar die was negatief.

Dus denk dat we de eerste echte ronde ingaan!!!

Allemaal succes!

9. VanessaR

VanessaR Lid

14 feb 2006
    13
    0
    0
    Brugge. België
    Hey Tamara,

Ik denk dat je al mag tellen vanaf nu, als je geluk hebt, ik duim alvast.
    Heb net vandaag mijn :evil: :cry: gehad. Ik begin aan mijn 3de ronde
    en al weer volop aan het tellen, ik weet het wel nooit exact, omdat ik toch wel van 26 naar 28 dagen ga, maar toch.
    Veel geluk, ik duim alvast

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    dit is nu de 4e maand.
    maar zag net al een beetje bloed , wel geen pijn als normaal dus hoop dat het wegblijft en anders word het al de 5e ronde :(
    Hoop het maar niet

11. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik ben drie januari voor het laatst ongesteld geweest (vier dagen), nu ben ik aan het wachten totdat ik weer ongesteld wordt.
    Maar dit duurt zoooooo lang (ik weet dat het lang kan duren maar ik had gehoopt dat ik sneller ongesteld zou worden).
    Ik heb afgelopen maand wel geklust maar ik heb helemaal nergens last van en heb energie voor tien.
    Ik hoop dat de rode :evil: snel doorkomen.

Groetjes Senna

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik ben in augustus gestopt,
    loop nu bij de gyn omdat ik niet ongi word.
    dus hopelijk duurt het niet al te lang meer!

13. Dasy

Dasy Lid

15 feb 2006
    38
    0
    0
    Ik slik al ruim twee jaar de pil niet meer en ik ben nu aan het wachten of de 4de ronde geslaagd is of dat we voor een 5de ronde moeten gaan. Nog een paar dagen wachten.....

Liefs, Dasy

14. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    hoi ik ben nu in de 5e maand bezig incl ontpil maand en wie weet weet ik morgen meer.....
    groetjes..

15. Dasy

Dasy Lid

15 feb 2006
    38
    0
    0
    Heel veel succes dan Bloem! Ik zal voor je duimen!

Liefs, Dasy

16. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    dank je wel en ik zie dat ik voor jou ook mag beginnen met duimen... succes!
    Liefs

17. Dasy

Dasy Lid

15 feb 2006
    38
    0
    0
    Ja, het zijn voor mij ook weer spannende dagen! Dan duimen we gewoon voor elkaar! Hou me op de hoogte!

Liefs, Dasy

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    heeeeeeeeeel veel succes bloem we duimen voor je
    liefs

19. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Nou dames, hier vanmorgen neg getest :( ....
    Ik voel nog steeds helemaal niets dus ik weet niet of de :evil: eraan komen... Ik had vorrige maand een cyclus van 32 dg en heb nu berekend op 28 ivm eisprong, er kan dus nog een heel klein kansje inzitten maar ik ga nergens vanuit en wacht wel op de monsters ;)
    Als ik maandag nog niet ongi ben zal ik er nog een test tegenaan gooien....

Voor jullie dames zet hem op, ik duim voor jullie nog lekker hard door hoor :)

20. Dasy

Dasy Lid

15 feb 2006
    38
    0
    0
    Ook ik kon het vanmorgen niet laten om te testen. En helaas ook negatief. Had ook niet anders verwacht. Het is nog wel vroeg om te testen. Ik heb bij mezelf ook weer even de knop omgedraaid en ga er maar vanuit dat de monstertjes gewoon komen deze maand. Die krampen die ik had, tja, laat ik het maar gewoon op een buikgriepje houden ofzo. Ik ben de teleurstelling even zat nu..... Niet dat ik niet meer hoop dat ik zwanger ben maar het is denk ik beter om er maar gewoon even niet aan te denken want ik loop mezelf helemaal gek te maken. Lijkt me niet de bedoeling en het moet ook allemaal wel leuk blijven natuurlijk. Succes allemaal nog!

Liefs, Dasy

Deel Deze Pagina