Pas las ik dat iemand een week na de eisprong al aan het soort afscheiding zag; het is dit keer niet gelukt. Ik merk meestal aan de leuke PMS-symptomen al; dit gaat denk ik niks worden. De zwangerschapssymtomen waren toch anders de vorige keren. Hebben meer meiden dit?
Je lichaam kan je flink voor de gek houden! De keren dat ik positief had getest, naar mijn weten, en waar het mis is gegaan was toen ik veel afscheiding had van onderen. maar iedere zwangerschap en iedere vrouw is verschillend..het is afwachten
inderdaad, ik heb 1 keer getest (na 36 dagen) en dacht toen: ik ben zwanger, maar dat was dus echt niet zo. Daarna heb ik geen 1 keer het gevoel gehad dat ik zwanger was omdat ik geen klachten had, maar deze ronde (11) heb ik oppeens weer meer klachten. Toch heb ik geleerd: eerst zien, dan geloven!!!! Ik maak mezelf dus niet meer zo gek met: ''ik ben zwanger''. Ik bereid me liever voor op teleurstelling; dan kan het misschien meevallen
Ik heb elke maand dezelfde klachten en weet meestal al een week van te voren dat ik ongesteld ga worden. Ik krijg dan menstruatiepijn en pijnlijke borsten. Ook voel ik regelmatig wel weer iets nieuws, maar die 2 symptomen blijven hetzelfde.
Ik krijg zo'n 4 dagen voor NOD al wat bruinige afscheiding en dat is voor mij het teken dat het weer niet gelukt is. Na 2 jaar ken ik mijn lichaam ook goed genoeg om het te kunnen voelen aan bepaalde buik-, rug- en beenpijntjes.
Ik voel het een week voor mijn NOD al. Pijnlijke krampen in de onderbuik, hoofdpijn. Dat is altijd een teken dat het niet gelukt is helaas.
een week voor nod heb ik altijd hoofdpijn en twee dagen bij afvegen wat velletjes en dan weet ik het is weer niet gelukt
Mijn symptomen zijn ook een week voor nod: snel geirriteerd, moe, puistjes, hoofdpijn boven de ogen, snel vet haar. Als ik dat al merk weet ik al hoe laat het is...
ach er is altijd wel wat, zo heb ik nu griep dus schat mn kansen klein in... vorige ronde ook flinke steken maar het kan van alles zijn dus link niks maar aan een zwangerschap..hoop alleen maar er is altijd wel wat... Ik merk ook aan mn ongiekrampen en vooral mn koppijn die 2 dagen voor de ongie komt opzetten.
Het kan nog alle kanten op. Sommige zien het ook aan de kleur slijm. Ik hoor vaak dat doorzichtig slijm vaak zw zijn betekend. Wit slijm ongi is. Ik spreek niet uit ervaring bij mij is het de ene keer doorzichtig de andere keer wit, geen pijl op te trekken Daarnaast ben ik al een aantal keer goed voor de gek gehouden door mijn eigen lichaam met symptonen, dat ik echt dacht nu is het zover en dan gewoon weer niet.. Dit hoor ik ook vaker op het moment dat je er heel veel mee bezig bent, let je ook meer op je lichaam, wat je voelt en wat je juist niet voelt, waardoor je ook meer voelt en eerder denkt dat er wat is. Ik wou dat we gewoon even in onze buiken konden kijken om te zien of er wat in zit... Zo zit je niet na de ovu nog 2 weken in spanning, misschien is dat nog iets voor de toekomst
Bij mij zat er wel verschil in. Die speciale hoofdpijn, puistjes en vet haar hoort echt bij pre-menstruatie. Maar je vergeet het ook zo snel weer he?
Ik denk dat ik ook weer met PMS zit: beetje ongikrampen meer honger beetje puistjes en vetter haar " luie" darmen ... op naar de volgende ronde dan maar?
Bij mij is er ook geen pijl op te trekken. Ongi klachten en zwangerschapklachten kunnen ook veel op elkaar lijken.