Hoelang zijn jullie al bezig?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lin1985, Apr 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lin1985

Lin1985 Lid

Mar 10, 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoeveel maanden zijn jullie al bezig met het vervullen
    van het grote wonder?

Wij gaan nu voor ronde 5. Ik vraag me af wat het gemiddelde
    is.

En zijn jullie snel begonnen aan tempen etc? Of alles op zijn
    beloop gelaten..

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik wil niet vervelend doen of zo maar er lopen hier al tig topics over hoelang de dames hier bezig zijn.dus ff zoeken;)

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Hoi Meid,

Ik ben in ronde 4 zwanger geraakt van ons eerste wondertje.

Zwanger worden 80% tot 90% van de vrouwen binnen een jaar.

Ik ben in ronde 3 begonnen met temperaturen en ovulatietesten. Ronde vier begreep ik mijn cyclus beter en toen was het raak :D

Je bent in ronde vijf, dus dit ligt nog binnen gemiddelde. Hoe lang is je cyclus ?

4. joy1980

joy1980 Actief lid

Nov 9, 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik ben na ronde 10 zwanger geraakt, heb nooit getemperatuurd omdat ik een beetje onregelmatig ben.
    Heb wel ovulatietesten gebruikt, maar daar zit als nadeel aan dat je een druk voelt op het klussen..... Heb ik erg last van gehad. Mijn man wist niet wanneer het het goede moment was, maar kwam er wel achter via mijn gedrag om te moeten klussen......
    Succes!

5. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

ronde 3 zwanger van de 1e en zitten nu weer in ronde 3 voor ons 2e wondertje

6. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Hoi Lin,

Ik zou je er niet al te veel mee bezig houden, al is dat moeilijk omdat het zo spannend is... maar het is wel echt het beste.

Toen ik zwanger wilde worden van onze eerste was ik er dagelijks mee bezig, al die verplichte klusmomenten omdat dan volgens een bepaalde berekening je je eisprong zou hebben.. na de 8e ronde was ik er toen wel klaar mee en toen had ik zoiets van, ach we zien het wel.. en de 9e ronde was het raak! En later bleek, dat die berekeningen waar ik me maanden mee had bezig gehouden, helemaal niet klopte bij mijn cyclus!!

Wij gaan nu voor een tweede, gister gestopt met de pil en dit keer ga ik niet eens kijken wanneer ik mijn eisprong heb, ik zie het wel houdt er alleen een beetje rekening mee wanneer ik mijn ongesteldheid kan verwachten.

7. Luna1984

Luna1984 Niet meer actief

Hoi Hoi,

Wij zijn nu 6 rondes bezig voor ons eerste wondertje, maar denk dat ik vandaag of morgen ongi krijg dus ga dan naar ronde 7.
    Ik heb nu voor de 2e keer ovulatietesten gebruikt om een beetje inzicht in mijn cyclus te krijgen.
    Ze zijn erg handig en ben er ook achter gekomen dat mijn eisprong op een ander moment is dan ik dacht.
    Het maakt me ook wel een beetje onzeker omdat je bij andere leest dat ze zo snel zwanger raken.
    Ik ga me er nu ook even niet meer zo op consentreren en ga eerst de bruiloft voorbereiden.
    Ik hoop voor je dat je snel zwanger raakt, lijkt mij ook zo bijzonder om een kleintje in je buik te hebben.

8. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    waren 8 rondes bezig, maar was wel al direct na het stoppen met de pil met tempen begonnen, gewoon om te zien of alles werkt ;) laatste maanden heb ik ovutesten gebruikt (oja en eerste cyclus na de pil, omdat ik totaaaaal geen idee had hoe en wat)

9. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

Apr 6, 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    ronde 22 nu gaan binnenkort met icsi beginnen.

10. Es85

Es85 Niet meer actief

Wij zitten nu in ronde 10 van ons 2e kindje. Al moet ik wel zeggen dat we beiden de afgelopen maanden veel stress hebben gehad. Dat het nog niet gelukt is vind ik hier dus niet zo vreemd.. Sinds deze maand weer meer rust in de keet dus hopelijk ook meer succes!

11. KlGekko

KlGekko Actief lid

Jul 24, 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Ronde drie, eerste kind.
    Wel al sinds februari vorig jaar mijn laatste prikpil gehad.
    H elaas pas januari dit jaar een regelmatige cyclus.

12. denise23

denise23 Fanatiek lid

Oct 29, 2011
    1,229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    bij ons eerste kindje was ik de 3e ronde zwanger
    zitten nu in ronde 8 voor hopelijk ons 2e wondertje!

13. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik ben in ronde 6 zwanger geworden. Heb nooit getempt of ovutesten gebruikt. Ik kon mijn eisprong meestal goed voelen.

14. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ronde35 is gisteren aangebroken.

15. hoihoi,

wij zitten nu in ronde ronde acht.
    ben 5 dagen over tijd.
    vanmiddag moet ik naar de ha met urine omdat ik een vreemd gevoel in me onderbuik heb (beetje pijnlijk gevoel)en de ha vertrouwt het niet en wil testjes doen.
    spannend wat het is, pfff.

groetjes

Share This Page