Ronde 20. Sinds juli 2015 bezig voor een brusje en in maart 2016 een MA gehad. Sinds april vorig jaar zijn we weer bezig. Ik ga naar de huisarts als het deze maand weer mis is. Ik heb uiteindelijk mijn leeftijd ook tegen
Ik hoop dat de lieve dames die hier zo lang moeten wachten heel gauw zwanger mogen worden. Als ik het zo lees zijn er heel wat dames die helaas lang moeten wachten. Daarom durf ik bijna niet mijn antwoord op je vraag te geven. Maar bij de eerste 6mnd, 2e in 1 keer en nu zwanger van de derde binnen 3mnd. Wel ook 3 sterretjes helaas
Ik zit op het wachtbankje van ronde 15. Vorige ronde wel mijn eerste positieve test in handen gehad, maar uiteindelijk toch ongesteld geworden. Hopelijk is het 15x is scheepsrecht...
Nu 19 maanden, dat gaan er zoiezo 21 worden voor we weer een kans hebben. En dan duimen dat het bij de 21 maanden blijft....
Pas op 2 januari 2017 de pil gestopt nadat ik deze bijna 4 jaar geslikt heb. Ik ben 23 jaar en zit nu in mijn 3e ronde NOD : 28 maart
1e kindje, 15 maanden geduurd gebruikte geen voorbehoedsmiddelen maar was er ook niet echt mee bezig om zwanger te worden we wilden gewoon afwachten en er niet teveel mee bezig zijn. Nu voor een 2e kindje ronde 7 maar we houden ons er eigenlijk weer niet zo mee bezig, we proberen het niet ons leven te laten beïnvloeden. Als het komt zou het natuurlijk super fijn zijn maar zo niet, dan niet. Wat daar misschien ook wel in meespeelt is dat we nog vrij jong zijn... (beide onder 25)
wij zitten al aan ronde 17... nog 10 dagen en dan kan ik weer testen. zal maar niet teveel hopen zeker?
Ik ben (bijna) 25, heb een dochter van 3 (ronde 2) Nu sinds december 2015 bezig voor #2 in augustus 2016 (ronde 9) positieve test, miskraam in september nu ronde 7 (totaal de 16e dus)
Hier 7 jaar voor ik zwanger raakte. En nu tel ik geen rondes, kans op spontane zwangerschap is <3%. Ben nu aan de pil, op doktersvoorschrift, in mei terug naar Spanje in hoop op een brusje. 💜 Dames, ik wens jullie allemaal succes, balen als het lang duurt allemaal. .. Xx
Helaas al 9 jaar bezig met onze eerste kindje. Succes aan iedereen. Hopelijk worden we allemaal snel zwanger 😄
Ronde 11 nu. Tussendoor zwanger geweest wat uitliep op een miskraam met 8 weken. Duurt me allemaal mooi lang... vergelijk het met de eerste zwangerschap die met ronde 4 raak was. En ik weet.. ik mag niet klagen want het kan veel erger
Same here....en de eerste heeft 1 jaar op zich laten wachten vanaf stoppen met de pil. Afgelopen zondag echter een streepje op de test, maar helaas vanmorgen weer een omowitte test...pfff....dus als de ongesteldheid zich doorzet, dan ga ik om een verwijzing vragen.....ik wordt niet jonger van al dat wachten (39 geworden in Januari, en een 2e voor mijn 40e zou wel leuk zijn)
Bij mijn zoontje ronde 0. Kwam als cadeautje door de pil heen En we zitten nu in ronde 1 voor een tweede kindje. Ben erg benieuwd hoe lang het zal dureb