ik heb een vraagje . hoelang zijn jullie ongsteeld ? ik ben soms vier dagen en soms drie half dagen ong en dan echt heel erg .van de week waren we op vakantie en donderdag werd ik ong en zat kwart over vier smorgen benden want ik had zoon buikpijn was niet normaal.en gisterenhad ik weer zoon buikpijn en pijnlijke rechte heup heb dit nooit eeder gehad zo last van me heup..ben later in bad gegaan en dat heeft geholpen. vanochten laste beetje bloed en nu helemaal niks meer. snap er niks.
je menstruatie kan veranderen na je bevalling. het is bij mij nu ook elke maand anders, de ene keer 5 dagen en bijna geen pijn, de andere keer pms, 8 dagen en krampen waar ik alleen maar bij kan gaan liggen.
sinds ik weer begonnen ben met de pil begint het meestal halverwege mijn strip:x dus meestal een week of 2
na mijn laatste bevalling 10 maanden non stop. toen 3 maanden aan de pil vanwege te dunne baarmoederwand, door de pil moest de wand dikker worden, het spiraal bleef gewoon zitten. nu om de 3 weken 2 weken ongesteld ongeveer. ( een keer of 5 nu, ik verwacht dat dat nog wel meer bijtrekt) inmiddels is anticonceptie niet meer nodig en is het spiraal er ook uit, wat een boel vage buikpijn en nog wat andere dingen scheelt.
Ik ben altijd ongesteeld, niemand heeft mij gestolen. Alleen mijn hart, door mijn man dat heeft hij gestolen
ik zat er eigenlijk al op te wachten. ik had alleen andere namen in mijn hoofd bij wie er zou gaan happen.
Lekker broodje hamburger met ketchup hahahaha Vind het sowieso een smakelijk onderwerp, hoeveel verlies jij??
Ik was het altijd minstens een week. En heftig hoor, moest elke 2 uur verschonen dan. Maar sinds de laatste bevalling aan de Cerazette en ben het nu nooit meer!!
Ja inderdaad, dat heb ik ook. Ik heb zelfs weleens dat ik er dan diarree bij krijg, dan slaat de buikpijn gewoon op mijn darmen. Maar dat heb ik niet bij elke ongesteldheid.
Ik ben het normaal 2 dagen echt heftig, (ieder uur een schone tampon) en de 3e en 4e dag heb ik voldoende aan een inlegkruisje.
4 dagen waarvan 2a3 heel heftig veel pijn aan me buik en onderrug, niet veel bloedverlies en het enigste wat helpt tegen de pijn is een warme kruik, zonder mijn kruik kan ik mijn menstruatie niet doorkomen bij mij word ook gedacht aan endometriose en zou morgen eigenlijk een kijkoperatie hiervoor krijgen maar dat is nu even uitgesteld
en tijdens mijn menstruatie heb ik vaak pijn aan me heupen (soort vermoeidheidspijn) en het slaat me vaak op me darmen (diaree enz)
Momenteel ben ik bijna de hele maand ongesteld, af en toe een paar daagjes niet. Word er gek van! Morgen naar de dokter, want dit lijkt me niet de bedoeling
2 dagen veel en 3 dagen nog een beetje. Geen pijn, wel moe en soms duizelig. Heel af en toe migraine maar dat is meestal 1 dag van te voren.