hoelang zijn jullie je maandelijkgeval.

Discussie in 'De lounge' gestart door marijke2, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    7 dagen waarvan 3 dagen echt vreselijk zijn :(

2. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    5a6 UUR!!!
    Het spreekwoord: oma met de rode ferrarie. dat klopt bij mij wel. Het scheurt zo voorbij.

daarintegen zwel ik wel op al een ballon.
    De dag na mijn menstruatie heb ik maatje 38 en een mooi beschaaft,2 kids gebaard, buikje.
    De resterende aanloop tijd naar de volgende cyclus toe begin ik met opzwellen.
    7 a 8 kilo kom ik met gemak bij, en dan heb ik ook maatje 42.
    Mijn buik is net zo bol als een 30 weken zwangere.

Maar kwa duur van de hele rommel ben ik dik tevreden hahaha

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zonder pil een dag of 4 waarvan 1 dg best heftig. ook de pijn is dan erg heftig met zowel eisprong als menstruatie

met pil 2 a 3 dagen en zeer licht (voldoende aan mini tampons of inlegkruisje)

ik ben altijd 2 kilo zwaarde als in ongesteld moet worden, als ik het eenmaal ben ben ik ook weer snel 2 kilo lichter. dat ik die 2 kilo niet aan kwam duide hier 3x op een zwangerschap.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Was altijd 7-8 dagen ongesteld, waarvan de laatste 2-3 dagen niet meer zo heftig, maar dag 1-5 dus altijd wel. Elk uur tot 2 uur moeten verschonen enzo...
    Sinds mijn eerste miskraam nog maar 5-6 dagen en dan zou ik het hele etmalen op 1 maandverbandje kunnen redden zonder ooit eens door te lekken.

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik word 1 keer in de 2 maanden ongesteld (implanon) en ben het dan een week. Maar ik ben het maar heel licht.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    ik ben ernstig benieuwd. heb pco en you never know;)

ben nu sinds Elize 1x ongesteld geweest en dat was echt niet bij te houden! (elk half uur naar de wc, supersuper tampons én maandverband). zo'n 2-3 dagen zo heftig en toen nog een dag of 5 nalekken...
    bahbah

Voor dat ik aan de pil ging (dus vanaf puberteit tot 20) was ik ong. 10 dagen ongesteld, ook een feest:( daarentegen was ik het maar eens per 2-3 maanden.

na de pil tja, heb wel eens weeeeeeken gevloeid, pco he? *zucht*
    Nu ben ik dus erg benieuwd, wil eigenlijk niet terug aan de pil, maar als ik dood blijf bloeden moet ik wel:(

7. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    6 a 7 dagen.

Eerste dag bijna niets, daartussen veel inclusief klonters enzo, de laatste 2 dagen weer bijna niets.

Ik heb wel veel meer last van mijn menstruaties na de bevalling. Voor de bevalling eigenlijk bijna nooit pijn of last ervan gehad, ook qua humeur niets aan te merken.

Maar nu heb ik maanden dat het oke gaat en maanden dat ik echt heel veel pijn heb, tot aan mijn knieen, veel bloedverlies en natuurlijk chagerijnig zijn etc.

8. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hier een heel mooi cyclus van 28 dagen, kan er de klok op gelijk zetten.
    Ik gebruik geen voorbehoedsmiddelen, zoals pil, spiraaltje of wat dan ook.
    Maar ben zo ongeveer 4 dagen ongesteld, de 1e dag bijna niets moet het op gang komen denk ik.
    De 2e dag is het op zijn "ergst" maar kan ik het goed af met een mini tampon en dan dag 3 en 4 is het bijna ook niets meer.

Toen ik nog de pil slikte was ik altijd de gehele stopweek ongesteld, waarvan 3 dagen flink, had het gevoel dat ik leeg liep.

Maar ik heb een prolactinoom en slik hier medicatie voor, maar toen ik geen pil meer slikte en deze diagnose nog niet was gesteld werd ik niet ongesteld. Dus kon ook niet zwanger raken omdat er geen cyclus was.
    Als je niet zwanger wilt raken is dat wel heel erg handig moet ik zeggen.:D

En wat waren sommige meiden jong zeg toen ze voor het eerst ongesteld werden, ik was al 17 toen ik het pas voor het eerst werd.

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nu 5 dagen, met de pil 1,5 dag...

10. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Bij mij begint de buikpijn en kramp vanaf mijn eisprong.Dag voor menstruatie meestal flink kramp,5dagen ongi waarvan dag 2 en 3 heel erg.Als ik de pil slik nergens last van en 4dgn middelmatige bloeding.

11. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    ik heb altijd maar 2 dgn last van mijn ingesteldheid. Een paar dagen ervoor krijg ik trek in chocola, maar verder heb ik er nie veel last van. Ben ook niet heel erg ongi. ben er dik tevreden mee dat het maar zo kort duurt.
    Toen ik mijn spiraaltje nog had werd ik nie meer ongi, das ook fijn.

12. Jel

Jel Niet meer actief

Dan ben jij best positief INgesteld. :)

13. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    hihi foutje. Bedoel natuurlijk ongesteldsheid. Was al laat en beetje donker hier gisteravond.
    Maar ben zeker goed ingesteld, Jel nu maar hopen dat mijn ongi dit weekend weg blijft.

14. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hier is het sinds de keizersnee elke keer anders. soms 6 dagen soms 8, wel duurt het heeeeeeeeel lang voor het op gang komt. gebruik de pil en pas na 6 dagen stoppen komt het pas ongeveer terwijl dat vroeger 2 a 3 dagen was. Ook heb ik veel meer pijn dan voorheen, word er nu soms gewoon wakker van!

15. danip

danip Niet meer actief

Meestal 3 dagen, en heel soms 4. Vind het zelf wel wat kort (maar ik zeur niet hoor ;)) maar zal wel niks uit maken toch?

Deel Deze Pagina