Zijn er nog meer meiden die in het midden van een strip zijn gestopt ? En hoe verliep je cyclus daarna ? Ontrekkingsbloed of gelijk een cyclus in , en ongesteld ? En hoelang was je cyclus ? Alvast bedankt voor de reacties
Hey k ben gestopt na een halve pilstrip en werd na een paar dagen ongesteld, hetzelfde als k de strip af had gemaakt dan zou ik ook ongesteld worden na een paar dagen. Daarna mn cycles van 28-30-35-
Ik ben na 1/3 van de strip gestopt... er gebeurde niets, geen onttrekkingsbloeding. Achteraf gezien daarna cyclus van 44 dagen gehad en... was meteen in die ronde zwanger.
Ik heb ook bijna anderhalve strip gehad, en toen gestopt. Kreeg een aantal dagen daarna een onttrekkingsbloeding, en weet nu niet wat mijn cyclus is. Ben namelijk 3/4 weken terug gestopt. Bij mij is het dus nog afwachten!
Ik ben ook ergens halve wegen gestopt, kreeg gewoon mijn onttrekkingsbloeding zoals hoorde mijn eerste cyclus heeft 33 dagen geduurd tot ik mijn echte menstruatie kreeg.
Hier halverwege gestopt, direct onttrekkingsbloeding en toen pas weer na 90 dagen ongesteld geworden.