Wat een verschil bij iedereen hè! Sterkte voor jullie allemaal, ik hoop er vrijdag weer van af te zijn!
4 a 5 dagen en helemaal niet heftig gelukkig. Eerste 2 dagen zijn gewoon normaal bloedverlies en laatste 2 dagen worden al wat minder. En soms dag 5 is alleen bruinverlies.
Voordat ik in de MMM ging ongeveer 7 dagen. Tijdens de MMM had ik vaak 20 dagen lang mijn maandstonden. Dit kwam door de hormonenbehandelingen. Zeer vervelend, maar niets aan te doen.
Ik ben ong. 4 dagen ongesteld, afgelopen cyclus maar 3 dagen en dan had ik op dag 4 een paar lichte veegjes, maar tampon was zeker niet nodig. Heb gelukkig geen last van veel vloeien! Merk ook niet veel verschil in dagen.
7 tot 10 dagen en helaas erg heftig vanaf het begin tot het eind, maar door de pcos kwam het ook wel eens voor dat het maar 3 of 4 dagen erg licht bloedverlies was.
Ik heb vaak dag 1 spotting. Dag 2 goed rood verlies. Dag 3 lichter bloedverlies. Dag 4 oud bloed VS helder bloed. En dan nog een paar dagen een nasleep van bruinig afscheiding.
Tijdens de pil 5 dagen , nu zonder pil standaard 7 😞. Maar ik loop gelukkig niet leeg zoals sommige het hier beschrijven, lek ook zo goed als nooit door. Alleen als ik Smorgens op sta moet ik ff snel naar t toilet, want dan loopt t echt ff ....