Wij zijn 9.5 jaar samen, we kregen in maart 2002 een relatie. Precies een maand voor mijn 17e verjaardag kregen we wat, hij was toen 20. Ik zat nog op school en hij werkte. In eerste instantie wilden we zodra ik klaar was met mijn opleiding gaan samenwonen, ik moest toen nog 2 jaar naar school. Maar nog voordat ik klaar was, werd ik volledig afgekeurd en omdat ik het niet zag zitten om op mijn 19e al volledig afgekeurd thuis te moeten blijven, besloot ik verder te leren en de Pabo te gaan doen. Toen is mijn vriend ook weer naar school gegaan, een hele stap want hij was al bijna 22 en werkte al 4 jaar. Uiteindelijk hebben we allebei dus nog een opleiding gedaan. Hij was een jaar eerder klaar dan ik en in mijn laatste jaar van de Pabo hebben we een appartement gekocht, waar we tijdens mijn afstuderen in zijn gaan samenwonen. We woonden er nog geen maand en toen hadden we al een hond! Een jaar later nog een hond, weer een jaar later een poes en afgelopen jaar is er nog een poes bijgekomen. Als we hier 4 jaar wonen komt onze kleine meid en dan wordt het tijd om te gaan verhuizen hihi!
eerste week van april 2003 via internet contact Laatste week van april 2003 eerste koffie date (dat werd 12 uur kletsen) vanaf 30 april (vond ik mooie datum) zijn we dan een stel week daarna heeft hij mijn mams ontmoet Weekeinde van hemelvaart ging ik met zijn familie weekendje weg. Februari 2004 trokken wij in ons koophuisje Oktober 2006 zijn wij getrouwd (waren op die dag 3,5 jaar samen), ik was toen 23 weken zwanger 7 weken later beviel ik met spoed van onze eerste 8 maanden later was ik zwanger van de tweede En nu.. nu zijn we bijna 5 jaar getrouwd
10 jaar samen op 11-9-2011 (kan de datum dus never nooit meer vergeten he!!) en volgende week 1 jaar getrouwd alweer. helllup ik wordt oud zeg
In januari 2009 kwamen wij elkaar tegen. In november 2009 gingen we samenwonen. In oktober 2010 gingen we proberen zwanger te worden en waren dat ook gelijk. Onze dochter is inmiddels bijna 3 maanden. Best wel de vaart erin dus...
wij zijn nou alweer 19 jaar bij elkaar waarvan 1 jaar getrouwd en we wonen 10 jaar samen hebben 8 jaar geleden onze lieve herder kira aangeschaft en proberen nu alweer 4 jaar voor een wondertje dus hier niks geen turbo maar wel erg gelukkig Oja ik ben 33 en mijn man 32
Vandaag precies 4 jaar getrouwd en bijna 7 jaar verkering!! En we hebben een kindje van 3 en een van 1 jaar.
Elkaar leren kennen via chatten, daarna msn en elkaar bellen en smsen. 26september 2006 kregen we iets. dus 26 september 2011 zijn we 5jaar samen. niet getrouwd, staat ook niet in de planning. En december 2011 krijgen we ons kleintje.
Wij kennen elkaar sinds juni 2008. Sinds september 2008 wonen we samen. De katten kwamen in oktober 2008. In april 2010 kochten we ons huis, daar wonen we sinds augustus 2010. In augustus 2011 is ons eerste kindje geboren.
We kennen elkaar al vanaf 1988 als klasgenoot van mn broer alleen vond m toen maar een irritant manneke. Juni 1995 kwamen we elkaar weer tegen en zagen elkaar al wel zitten. 20 juli 95 was ie op de verjaardag van mn broer en werd het officieel aan. 2 maanden later woonden we min of meer samen aangezien hij vaarde en maandenlang van huis was dus met een eigen huis aan de andere kant van nl hadden we elkaar dan nooit gezien. 7 juni 2002 zijn we getrouwd (dat duurde dan weer heel lang) en juli 2008 onze eerste dochter (duurde ook lang maar was niet zo gepland) en augustus 2010 onze tweede dochter. Begin ging dus supersnel maar daarna kwam de klad er in
Wij zijn al 10 jaar samen, wonen 3 jaar samen en zijn 2 mnd getrouwd hij woonde in brabant en ik in drenthe Duurde even voordat we beiden klaar waren met studies
Wij zijn al 10,5 jaar samen en wonen daarvan nu 6 jaar samen. 1,5 jaar geleden gestopt met de pil, nu 1 MK en 1 MA verder. Hij was mijn 1e vriendje (ik was erg kieskeurig) ik heb mijn klauwen erin gezet en nooit meer losgelaten (hihi)
We kennen elkaar al van kleins af aan, hij was een goede vriend van mijn broer. Begin Juni 2010 Begonnen we te daten, en al vij snel regelmatig alleen wouden we er nog niet de naam relatie bij zetten. Augustus 2010 kregen we officieel een relatie Nu over 2 weekjes de sleutel van ons huis en we gaan samenwonen en ik ben morgen al 23 weekjes zwanger. Dus is erg snel gegaan maar het voelt wel allemaal super goed!
wij zijn samen sinds 20 juli 1997 Gaan samenwonen op 18 december 2004 In januari 2005 besloten te stoppen met de pil 4 januari 2006 onverwacht getrouwd in Las Vegas (wel laten wettigen dus officieel getrouwd!) 16 augustus 2006 eindelijk een positieve test 02 april 2007 1ste zoon geboren 8 maart 2010 eindelijk terug een positieve test 25 oktober 2010 2de zoon geboren 5 november 2010 huis gekocht We zijn dit jaar dus 14 jaar samen Toen we begonnen te verkeren was ik 13 en hij die dag net 15!!! Mja, jeugdliefde die gebleven is. Met de nodige ups en downs zijn we nu nog verliefder dan toen en hangen we echt enorm vast aan elkaar!!! Hier dus geen turbo-relatie.
Ons "verhaal" Ontmoet op 21 oktober 2006 Zwanger (gepland) op 4 januari 2007 Samenwonen op 1 mei 2007 Bevallen op 29 augustus 2007 Zwanger (gepland) op 4 augustus 2008 Getrouwd op 22 augustus 2008 Bevallen van tweede dochter 8 april 2009 Eigen huis gekocht 9 oktober 2009 In huis gaan wonen 1 april 2010 Nu even rust LOL!!
We hebben 21 oktober 2002 iets met elkaar gekregen, we waren 15 en 17 toen. Toen ik 17 was (vriend was toen 19) ben ik bij zijn ouders in gaan wonen. 21 oktober 2006 zijn we verloofd. Ergens in 2008 zijn we samen gaan wonen en 2009 zijn we getrouwd. In 2010 is ons zoontje geboren
totaal niet snel joh gezellig toch als je weet dat het goed ziet zit het goed, er gaan mensen na 35 jaar uit elkaar, soms weet je het gewoon!
November 2005 verkering gekregen.. (kende hem daarvoor al een jaartje) Hij was toen 24 en ik 17. Januari 2009 gaan samenwonen (huis gekocht) en 29-oktober-2009 getrouwd! Nu hebben we 2 katten en is de pil de deur uit.. we zijn dus in november 6 jaar samen.