10 uur tussen de voedng

Discussie in 'Voeding' gestart door shanka, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    overal zie je staan en hoor je dat er maximaal 10 uur tussen 2 voedingen mogen zitten weten jullie waarom dat eigenlijk is en tot welke leeftijd is dat want heel af en toe slaapt desmond best lang door en maak ik hem wakker omdat er anders te veel tijd tussen zit.
    en doen meerdere dit of laten jullie hem dan gewoon doorslapen.

2. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Kaye die krijgt om 0:00 de laaste voeding en dan moet ik hem inderdaad gewoon rond 10:30 wakker maken anders vind ik er teveel tijd tussen zitten.

En naar mijn idee is dat niet echt goed voor zijn ritme en zijn maagje denk ik hoor.

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik voed op verzoek en Iman slaapt sinds deze week opeens rond de 12 uur achter elkaar. Als ze dit gedaan had als ze jonger was (maar toen deed ze dat niet haha) dan had ik haar wakker gemaakt, maar nu laat ik haar gewoon slapen. Als ze honger heeft, meld ze zich wel!

4. Honingbij

Honingbij Lid

10 nov 2005
    96
    0
    0
    Preventiewerker verslavingszorg
    Enschede
    Ik geloof dat het te maken heeft met de suikerspiegel van een kindje. Die kan schijnbaar best snel dalen als je lang geen eten geeft. En dan in één keer een fles, dan schiet dat weer omhoog. Dit is wat ik mij kan herinneren van wat de kraamverzorgster mij vertelde, waarom je ook een kindje niet té vaak eten mag geven (bv elk uur), dan schommelt de suikerspiegel te veel.

Nogmaals, ik weet het niet zeker hoor, maar het kan daarmee te maken hebben.

Groetjes
    Honingbij

5. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Volgens het consultatiebureau hier is het dalen van de suikerspiegel bij langer dan 8 a 10 uur tijd tussen de voedingen laten zitten achterhaald.
    Bij de zwangerschapsgym hebben we het er ook overgehad en daar werd door vele gezegd dat je je baby s' morgens rustig uit kan laten slapen. Wel natuurlijk binnen de perken.
    Groetjes Karin

Deel Deze Pagina