Hoeveel dagen zitten er bij jullie tussen het beginnen met spuiten van decapeptyl/Gonal-f en de uiteindelijke punctie? GRoetjes en suc6 allemaal! Marjo
Hey Marjo, Volgens mij is het ongeveer 2 weken, spuiten en dan punctie. Let wel, dit is bij iedereen anders. Ikzelf heb bijvoorbeeld bijna 4 weken decapeptyl alleen gespoten en toen nog 2 weken deca en gonal f, dus 6 weken en toen punctie. Maar bij de meeste dus 2 weken. Groetjes, Elvira
@ Oke Elvira bedankt voor je snelle reactie! Waarom duurde het bij jou zolang? GRoetjes en suc6! Marjo
Hoi, Op het moment van behandeling had ik een cyste, en normaal kan het zijn dat bij langer spuiten de cyste verdwijnt. Ook voor de slijmopbouw etc, maar bij mij voornamelijk voor de cyste. Uiteindelijk was deze niet weg, en hebben ze met die cyste tijdens de behandelingen rekening moeten houden. Ik kreeg dan ook al een paar dagen voor de punctie voor de zekerheid een antibiotica kuur en de cyste is bij de punctie meteen aangeprikt. Lang verhaal, sorry.
Ik heb ook eerst deca voor 14 dagen gespoten en daarna dus de deca samen met de puregon...ik hoop dus ook voor zo'n 14 dagen (in ieder geval niet veel langer hoop ik).
Vriendin van mij spuite meestal 11 of 12 dagen. 14 dagen na start spuiten de punctie. (ter aanvulling). Het zal dus ongeveer rond die periode zijn. Hebben ze in het zh geen schatting gegeven? Elmo
Jawel daar zeiden ze dat de punctie tussen valentijnsdag en carnaval zou zijn. Dus 14 dagen klopt wel aardig dan! Groetjes en suc6 meiden! Marjo
Bedankt meid! Las je bericht bij IVF/ICSI.Duim ook voor jou dat het echt POSITIEF is! Dan zou je heel wat bespaard blijven! Laat je me wat weten aub! Gun het je zo! Groetjes Marjo
Blijkt wel dat het voor iedereen verschillend is. Ik moet eerst 2 weken Decapeptyl spuiten en dan 2 weken Decapeptyl en Gonal-F. Dus in totaal 4 weken Decapeptyl. Die laatste twee weken, dat kunnen ook 12 dagen zijn, of meer of minder, dat ligt aan het aantal follikels en de grootte daarvan. Groetjes, Jaycey
Hoi had gister me 1e follikelmeting en het was gelijk raak! 7 Eitjes waarvan al 4 PRIMA! Had de arts niet verwacht! (En ik ook niet) Krijg donderdag 8 febr al me punctie. Heb dus maar 9 dagen decapeptyl samen met gonal-f gespoten. Liet me arts versteld staan! Nu maar afwachten! Ben BLOEDNERVEUS! Groetjes Marjo