Hallo, Ik weet niet of ik op het juiste 'adres' zit om hier een vraag over te stellen..maar probeer het toch.. Ik ben 16 september bevallen, vervolgens stopte het bloeden rond de 23ste oktober, we zijn daarna ook weer sexueel actief geweest echter altijd met condoom. 2/3 november (weet het niet precies) werd ik ongesteld..het was niet echt heel erg helder rood bloed..maar heb wel een week 'bloeding' gehad. Neem aan dat dit dus gewoon ongesteldheid was..? Echter..ben ik nu nog steeds niet voor de tweede keer ongesteld.. Is dit normaal? Of moet ik, ondanks dat we altijd veilig gevreeen hebben en de kans dus echt minimaal tot onmogelijk is, toch maar een testje doen?
Hoi Gulay, heb je intussen een testje gedaan? Wanneer je inderdaad met een condoom gemeenschap hebt gehad, is de kans klein dat je zwanger bent. Je cyclus kan na de zwangerschap nog best even onregelmatig zijn. Misschien was deze dat van tevoren ook wel of weet je dat niet precies omdat je bijvoorbeeld een anticonceptiepil hebt geslikt. Wanneer je niet zwanger bent en je wilt iets extra's aan anticonceptie doen, kun je eens naar de huisarts gaan voor informatie over bijvoorbeeld een spiraaltje. Ik zou inderdaad een testje doen en dan je menstruatie gewoon afwachten. Het is wel verstandig een lijstje bij te houden met wanneer je steeds ongesteld wordt. Dan krijg je er misschien een beetje zicht op. Groetjes Brigitte
Heb nog geen testje gedaan..zit te twijfelen.. heb wel vaak menstruatie pijntjes..maar geen menstruatie te bekennen.. Ook voel ik mijn baarmoeder nog erg..en als ik er drukkend op wrijf voel ik echt de 'bobbeltjes' van mijn baarmoeder..en hij is nog best opgezet..aan de kilo's ligt het niet want dat is er al allemaal af..en nog meer zelfs.. Ik ben wel van plan om nog een testje te doen om gewoon zelf even rust te hebben..maar denk inderdaad dat er niets aan de hand is..maar je maakt je toch zorgen..