Ik zal zo eens even gaan kijken in het 'zwanger worden' forum (ben daar al jaren niet geweest ). Wat ik ook altijd wel grappig vind, is dat ik meeschreef in het januari 2009 mama's topic, en dat er nu al een januari 2010, 2011 en zelfs 2012 mama topic is Tijd gaat snel!!
Vanaf januari 2008, alweer een hele tijd dus! Helaas om privacy redenen een nieuw account aan moeten maken. Ik ben hier begonnen met schrijven toen wij voor ons eerste kindje gingen, helaas duurde dat een tijdje. Nu inmiddels aan de klus voor een 2e uk, dus ben hier nog altijd blijven plakken! De roze vervoersmiddelen klinken mij ook nog wel bekend in de oren trouwens, heb in heel wat voertuigen mogen plaatsnemen toendertijd..
Volgens mij sinds januari 2009. Dus ruim 2 jaar. Ik heb in de poll 3 jaar ingevuld maar dat is een foutje. Ik had hiervoor een ander account, dus vandaar.
Ik zit hier sinds feb 2010. Via een tip van een van de Barrahusbabes. Het Barrahus was een fertiliteitskliniek. Ben begonnen bij hun topic en afgedwaald naar de lounges. En zit nu in het adoptietopic. Heb eer veel aan gehad om hier te kletsen met andere mmm meisjes. En ben ook niet vies van een pittige discussie in de lounge
Ik lees mee sinds eind 2005. Sinds januari 2006 schrijf ik mee. Ik lees trouwens meer dan dat ik schrijf
hihi, nou ik heb dus wel alleen voor dit account gestemd ... maar ik zit hier al wel langer had eerst een andere naam
Ik heb 3 jaar ingevuld, maar het is werkelijk een aantal maanden minder. Ik was net zwanger van onze dochter en was op internet aan het zoeken over kwaaltjes en de eerste symptomen. Ik kwam hier terecht en ben niet meer weggegaan. Wel ken ik periodes van veel reageren tot bijna niet.
Hier november 2008, al las ik daarvoor ook al een paar maand mee. Ruim 2 jaar dus al! Ben op dit forum gekomen toen we begonnen voor een kleine, en sindsdien is 't best een verslaving geworden, en bovendien leuk om ervaringen van anderen te lezen, en zelf je ei kwijt kunnen.
Vanaf februari 2006, en elke dag kom ik even kijken. Maar ik plaats niet heel veel berichten. Groetjes Senna
Ik zit hier sinds 14 juli 2006 Al best een tijd dus Ben hier begonnen omdat het zwanger worden niet wilde lukken ( waren toen ruim een jaar bezig ) en kwam info zoeken over clomid etc. Vervolgens in mijn zwangerschap van Levi blijven hangen en daar veel vriendinnen aan over gehouden. Nu ben ik hier nog steeds dagelijks te vinden. Schrijf in 2 vaste topics mee en verder neus ik even overal tussen Mijn man wordt er soms stapelgek van,maar als hij een keer iets wil weten zegt hij vaak gelijk "vraag het eens op het forum"