Even spieken.... Edit: Januari 2006 dus... Dat kan wel kloppen, in dec 2005 stopten we met de pil. Dus ben hier terrecht gekomen omdat ik zwanger wilde worden. Uiteindelijk pas in 2009 gelukt dmv MMM.
zo`n 4 jaar. blijf het leuk vinden,eigenlik heb ik hier de meeste tips gekregen over de opvoedingsperikelen van onze kids. vind dit beter dan het cb. En de pittige discussies blijven interessant
Over 1 maand ben ik hier 4 jaar, dus heb voor 4 jaar gestemd in de poll. Ik ben hier gekomen omdat ik steeds als ik dingen over de zwangerschap op google opzocht ik weer deze site tegen kwam. Heb toen een tijdje mee gelezen, heb aangemeld en een vraag gesteld, toen nog een tijdje zwijgzaam meegelezen en langzaam wat gaan schrijven. Een klein beetje schrijven is gegaan naar heel veel schrijven. En heel veel schrijven is afgelopen tijd veranderd in heel weinig schrijven. Hoe het verder loopt, of ik afscheid neem van hier of dat ik weer actief ga schrijven of dat ik gewoon af en toe eens kom kijken, dat weet ik nog niet, wachten we rustig af. Liefs Hanneke.
Ik ben nu 2,5 jaar hier, sinds december 2008. Dus sinds ik zwanger was van de eerste. Ben pas later echt actief gaan kletsen.
haha ik moet ook even spieken door eerst een reactie te plaatsen Sinds augustus 2006 en daarvoor las ik mee dus heb gestemd op 5 jaar.
Sinds november 2008, toen ik voor het eerst zwanger was. 2,5 jaar dus. Er is geen 1 forum waar ik het zo lang op volgehouden heb en zal ook nooit die fijne reacties vergeten van toen mijn 1e zwangerschap verkeerd afliep. De meiden die meegehoopt hebben dat alles goed zou gaan en die hebben laten weten ook wat traantjes weggepinkt te hebben toen het uiteindelijk toch mis ging. Voor mij een enorme steun!!
Vanaf ong. moederdag 2007. (iets daarna) 4 jaar alweer. wauw! Tja. ik was zwanger en wilde heerlijk kletsen. hahaha.
Sinds maart 2006 blijkbaar. Alweer 5 jaar dus. Ben hier toen gekomen omdat ik wilde praten over de zwangerschap. Helaas ben ik hier niet meer weg te slaan
ik zit hier alweer 4 jaar.. Ben bijna precies een jaar voor de geboorte van mijn zoontje mee gaan schrijven.
Met deze account al 4 jaar! maar daarvoor had ik een ander en las ik ook al regelmatig mee dus denk nu zo'n 5 jaar ong. Tijd vliegt voorbij is net alsof ik hier nog geen jaar zit en zit hier echt dagelijks op. ZP verveelt nooit!!!