Nou dat verschilt per avonden ligt er een beetje aan hoeveel tijd ik heb. Als ik 's avonds niks te doen heb, dan kan ik er uuuuuren op zitten. Beetje rondkijken op het forum daar gaan al snel een paar uurtjes inzitten. Als ik 's avonds weg moet, dan kijk ik altijd even snel of er nog iets gebeurd op het forum en reageer ik even snel. Als ik zo mijn verhaaltje lees dan ik me wel een beetje. Zit er elke dag wel achter. Ach ja kan altijd nog een forum openen voor verslaafde forum bezoekers waar we kunnen praten om van onze verslaving af te komen. (Geloof alleen dat dat niet goed gaat komen, volgens mij is zo'n beetje iedereen hier verslaafd)
ik denk zo'n 3 a 4 uur per dag en dan verdeeld over de dag, ik heb nu verlof en kan niet meer zo goed uit de voeten nu, als ik straks weer ga werken zit ik er zo 8 a 9 uur per dag achter,
Voor school zit ik gemiddeld zo'n 3u per dag voor mijn pc en dan nog eens een uurtje voor vrije tijd, veel te lang dus.
Voor het werk gemiddeld zo'n 6 uur per dag, en dan voor mezelf ook nog een paar uurtjes. Ja veel te veel, maargoed ik heb er geen problemen mee, mijn man ook niet, en de kinderen krijgen meer dan genoeg aandacht als ze wakker zijn
Gemiddeld 3 kwartier tot een uur per dag, met pauzes. mail checken,hyves,fora. Maar zit ook wel eens een dag of dagen niet op de pc.
Gok zo'n anderhalf uur per dag. Ik zit vooral op dit forum en ik verkoop wel eens wat op marktplaats en hou de mail in de gaten. Ook koop ik op marktplaats enz. Maar zit er steeds meestal even achter en dan later weer. (ligt eraan hoeveel er valt te reageren op dit forum of hoeveel ik me verveel hahaha )