Moet trouwens wel toegeven dat ik er nu veel minder opzit omdat mijn vriend thuis is.(spierscheur) Als hij aan het werk is en Alyna ligt 's avonds op bed kan ik wel uren achter de pc zitten...
Heel erg veel! Op mn werk regelmatig. Op een avond als vanavond, dat mijn man iets kijkt wat ik niet leuk vind, met gemak 3 uur achter elkaar. Beetje digiscrappen en wat forums afsurven...
te lang... Zodra ik thuis ben gaat de laptop aan en dan zit ik er zo'n beetje de hele avond achter....
wisselend savonds 3 uur voor mijn werk en overdag tussen de bedrijven door even kijken op zw pagina enzo
Ik ben telefoniste van beroep en zit dus zowieso op mijn werk al 8 uur achter de computer en om nog maar te zwijgen van mijn gelaptop thuis * oh jee, het is al 16.35 uur, zit al sinds vanochtend 09.15 aaneengesloten op de laptop *
Ligt eraan wat ik te doen heb. Als ik niks te doen heb op een avond, zit ik er al gauw zo'n 2 uur achter. In het weekend hetzelfde, ik kan ook gerust een hele zondagmiddag achter de pc zitten.