Goedemorgen, Het was weer prijs vanacht...zoals de afgelopen 4 nachten. Vanaf een uur of twee is het huilen, huilen en nog eens huilen. Troosten helpt, maar als je haar terug in bed legt dan begint het van voor af aan... Ben op! en zo ook mijn vriend. Gezellig wordt het er nu eventjes niet op hierzo! Hoort dit bij de leeftijd. Ze is precies zes maanden. Honger heeft ze niet, drinkt de fles niet leeg en ook heeft ze het niet koud. Wel komt er een tandje door, maar speelt dit dan snachts op? overdag heeft ze er geen last van....
Kan best hoor, dat het door het tandje komt. Je zou chamodent druppeltjes van VSm eens kunnen proberen. Of Dentinox erop smeren voor ze gaat slapen. Misschien is het wel de combinatie met het beruchte 6 maanden sprongetje? 1 troost: wij slapen al 7 maanden slecht 8) Succes met de kleine
Het doorkomen van tandjes geeft het gevoel van een flinke oorpijn (zo heeft de cb arts het ons uitgelegd) en zodra je dus plat gaat liggen is het dus pijnlijker. Ook kan het zijn dat ze droomt, dat schijnen ze met perioden ook veel te doen en zijn dan duidelijk onrustiger 's nachts. Soms wist ik het ook niet meer en dan gaf ik Kylian gewoon een zetpilletje en smeerde ik Dentinox, dan wist ik in iedergeval zeker dat hij niet huilde van de pijn. Groetjes anita