Hi dames, Inmiddels net zwanger van mijn tweede wondertje, en ben even benieuwd. Groeiden jullie bij de tweede sneller dan bij de eerste? Zag je sneller een duidelijk buikje groeien? Bij de eerste was ik erg laat met een buikje, ruim na de 20 wk zag je eens een keertje een klein iniminibuikje Vandaar de vraag! Thnx.
Heb een darmbuikje nu Maar verwacht vrij snel, bij de eerste kon ik er met 12 weken al niet meer onderuit omdat ik slank gebouwd ben.... Dus hou mijn hart vast
Hier is het wel zo. Bij mijn zoontje begon het pas na 20 weken te groeien en nu heb ik dat buikje al haha. Begon hier echt vanaf week 7 al een darmen buik en rond 12 weken echt mn baarmoeder die meeging haha. Ow en nog gefeliciteerd natuurlijk!
Ik heb dezelfde vraag! Ik ben ook net zwanger van nr 2 en vind dat ik nu al een ontzettende buik heb... Ik kan hem nog makkelijk verbergen en pas al mijn kleding nog... maar toch doe ik als ik thuis kom van mijn werk liever een trainingsbroek al aan, haha! Bij de eerste begon je het ook pas echt te zien na een week of 20, maar dat zal nu wel anders worden gok ik... Hopelijk lukt het nog eventjes, want ik wilde nog even wachten met het vertellen op mijn werk... Maar ben dus ook benieuwd naar de ervaringen van andere mama's!
Met 6/7 weken kon je er echt niet meer omheen. Darmen natuurlijk, maar dezelfde vorm en grootte als wanneer je dik 20 weken bent.
Oh ja veel harder! Bij de eerste poisitiebroeken gaan dragen met 11 weken omdat het lekkerder zat en nu met 8 al hoog nodig. Van de week heb ik ook buikfoto's vergeleken en de buik die ik de vorige keer met 19 weken had, had ik nu al bij week 13/14.
Bij de eerste kreeg ik een buik rond 21 weken. Nu zwanger van tweede en al echt een buikje rond 17 weken! Het gaat dus sneller!
bij de eerste pas met een week of 23 zichtbaar... nu al bij 7 a 8 weken echt een buikje. Al waren dat vooral darmen natuurlijk. Bij 10 weken echt al dikkie dik.. maar dat slonk wel weer snel. Bij 14 weken was ik dunner dan bij 10 weken. Komt allemaal door darmen. Maar goed... het was wel zichtbaar. Al valt dat jezelf veel meer op dan andere mensen.
Bij de eerste pas met 20 weken dat mijn broeken echt niet meer lekker zaten. Nu ben ik 15 weken en al een paar keer gehoord 'je kunt het al een beetje zien he?' Of 'je krijgt al een buikje!' Grrrr...heb gewoon mijn broeken nog aan, zie heus zelf ook wel een buikje, maar volgens mij is dat gewoon vet... Maar wie weet wordt dat naar voren geduwd door baby
Over het algemeen dus bij een tweede echt wel sneller Ben benieuwd wat t bij mij gaat doen. Bedankt voor de antwoorden tot nu toe.
Met 25 weken ging je het goed zien...nu bijna 30weken En me buik is nu iets groter al heb ik geen mega buik.
Hier niet echt verschil met 1 of 2. Bij de eerste zag je het met een week of 20 en nu ook zoiets. Ben slank van mn eigen maar ook lang dus blijkbaar heeft het veel plek voordat het naar voren groeit. Nu inmiddels een bolletje.
Ik ben 10 weken zwanger van mijn 2 de en kon met een week of 6 mijn broeken niet meer dicht krijgen. Ik heb nu 2 weken geleden een zwangerschapsbroek gekocht, zit een stuk lekkerder. De band die erbij zit heb ik bovenin wat kleiner gemaakt met een veiligheidsspeld. Of mijn darmen zijn weet ik niet, vrees dat mijn buik alleen nog maar groter wordt