negatieve test, maar geen menstruatie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door michellex, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michellex

    michellex Lid

    7 okt 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    25 september heb ik sex gehad. De jongen gebruikte een condoom, want ik zei dat ik de pil niet slikte, en ik wilde uiteraard ook geen eventuele soa's krijgen. Maar eigenlijk vanaf die dag erna voelde ik me anders. Buikpijn, rugpijn, vaker moeten plassen en veel gerommel in mijn darmen. Uiteraard was ik bang voor een zwangerschap maar het leek me nogal vroeg voor al die symptomen. Ong. 5 dagen na de seks kreeg ik een bloeding van 2 dagen, alleen bruin bloed. Ik dacht shit, een innestelingsbloeding. Vanaf dat moment ging ik ervan uit dat er iets mis gegaan was met het condoom (gescheurd want ik weet zeker dat ie niet afgegleden was) en ik dus zwanger was. Dus een test gehaald, maar het was nog t vroeg dus in spanning afgewacht. Mijn vorige menstruatie begon 7 sept. I kweet dat ik een korte cyclus heb dus zou rond afgelopen zondag ongesteld moeten zijn geworden. Ik heb vanochtend getest met ochtend urine. Uitkomst was negatief. Nu ben ik erg in de war. Heb ik te vroeg getest? Als ik inderdaad niet zwanger ben snap k niet waar mijn mmenstruatie blijft en waarom ik die eerdere bloeding had.. iemand die mij kan helpen?
     
  2. Nephthys

    Nephthys Fanatiek lid

    9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Je kunt niet meteen na de sex symptomen hebben want de eicel is dan nog niet eens bevrucht. Dus geen hormonen in je lijf.

    Denk dat je je gek maakt om niks en je dus vanalles voelt.

    Met zo'n korte cyclus zou je al te laat sex hebben gehad voor een zwangerschap.

    Cyslussen kunnen wisselen zeker bij stress..
     
  3. Noa2013

    Noa2013 Actief lid

    8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Hey meid,

    vaak als je je ergens zorgen over maakt kan het zijn dat je menstruele cyclus in de war raakt. Ik had het ook een keer toen ik bang was zwanger te zijn (wij hadden toen geen condoom gebruikt) en vervolgens ben ik bijna 3 maanden lang niet ongesteld geworden (bleek achteraf gelukkig niet zwanger, kwam op dat moment totaal niet uit in mijn leven!). Verder voelde ik ook allerlei 'symptomen', maar bleek dat mijn eigen lichaam me gewoon voor de gek hield. Alle testen die ik deed waren trouwens negatief, maarja, je blijft t je afvragen als je menstruatie uit blijft.
    Als je een condoom hebt gebruikt en je zwangerschapstest is negatief zou ik er maar gewoon van uit gaan dat je niet zwanger bent en rustig je menstruatie afwachten. Mocht het over een week nog niet doorgebroken zijn, zou je de huisarts kunnen bellen.Succes!
     
  4. michellex

    michellex Lid

    7 okt 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje wel voor jullie reacties en ja je menstruatie kan idd wegblijven Door stress. Alleen die bloeding zit me niet lekker, maargoed ik wacht nog even af!
     

Deel Deze Pagina