Baby bewegingen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MariamZ, 4 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Mijn baby beweegt sinds deze week wat minder dan normaal. Gisteren aan de ctg gelegen alles was goed. Volgens de Gyn zijn ze wat rustiger tussen de 26 en 28 weken. Iemand hiermee bekend?

2. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Bij mij niet maar mijn kleine schijnt een enorme druktemaker tr zijn ala gynaecoloog zegt dat t goed zit zou ik me niet zo druk maken dat helpt denk ik ook niet mee

3. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Herken het niet per se uit die weken, wel in de termijn waar ik nu in zit (35 wk). Baby was vorige week op as gedraaid (bleek achteraf), ik voelde hem wel, maar minder krachtig. Ook ctg gehad en alles was goed.

Het kan dus door de positie van de baby komen hoe je hem voelt of bijv ook een groeispurt.

Ik merk nu ook dat baby gewoon minder ruimte heeft en door indalen minder bewegingsruimte. Dat beïnvloedt allemaal manier waarop ik beweging voel. Dat zal voor 26-28 weken ook zo zijn (hoe hij ligt bepaald mede wat je voelt).

Probeer aan te houden dat ik hem vaak genoeg moet voelen en dat kracht wat minder van belang is tov frequentie.

Maar als ik me echt zorgen maak zou ik ook zo weer bellen.

4. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Nog niemand die met 26 weken dit heeft mijne loopt wel 1 week voorop groei

5. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Ik kan me herinneren dat er soms wel periodes waren dat ze wat rustiger was maar weet niet meer of dat ook tussen de 26 en 28 weken was... Ik moet zeggen dat ik het toch al gauw best vind en er niet zo op let, maar heb ook een vrij aanwezige baby die veel beweegt dus dat scheelt natuurlijk.

6. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Yup, hier ook vooral tussen 26 en 28 weken. Ene dag was ze heel druk en andere dag moest ik echt even liggen om haar een keer te voelen. Volgens mijn VK mocht het nog onregelmatig zijn met dat termijn.

Zelfs nu nog met vlagen ene keer meer beweging dat andere keer. Enige voordeel met dit termijn is dat als ze ook maar een beetje beweegt, het direct voelbaar is ;)

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    In ons okt topic hebben ook diverse het erover. Probeer je niet te druk te maken. Ik heb de hele week een thuisecho gehad en als je ziet hoeveel je kindje beweegt zonder dat jij dit voelt, is bijzonder om te zien. Vandaag voelde ik der ook de hele dag nauwelijks en op de echo ligt ze rustig en wiebelt regelmatig zonder dat ik het voel.
    Ze liggen net even anders of slapen veel, omdat ze een fysiek of mentale spurt maken.

8. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Dankjulllie wel voor jullie reacties. Ben weee gerust ❤️

Deel Deze Pagina