Stressssssss

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sweetpee, 12 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hoi hoi,

even een vraagje uit ongerustheid:

Ik heb mij gisteren en vandaag behoorlijk opgewonden, omdat er wat dingen tegen werken. Ik ben heel erg uit mijn slof geschoten :evil: en kreeg een aantal keren een behoorlijke huilbui :cry: (en dan ook nog de buien om niets erbij die dagen :( )
    Op het moment ben ik weer kalm, maar nog errug boos. Ik voel me verder goed, mijn buik doet geen pijn ofzo. Maar heb ik door zulke hevige stressaanvallen meer kans op een miskraam? Vooral mijn vriend en familie maken zich hier zorgen om namelijk.
    En ik daardoor dus ook weer. mijn mannetje probeert me dan ook zo goed mogelijk te kalmeren,maar dat lukt niet altijd even goed...

Oww voor ik het vergeet: zou er ook wat over klussen tijdens de zwangerschap gezegd kunnen worden? Mannetje heeft daar zijn twijfels/angsten over :rolleyes:

Alvast bedankt ;)

2. Lonneke

Lonneke Actief lid

16 jun 2006
    368
    0
    0
    Allereerst mag je gewoon vrijen in de zwangerschap, dit kan geen kwaad voor het kindje. In de zwangerschap zien we trouwens vaker door de hormoonveranderingen dat je eerder stemmingswisselingen hebt. Daar doe je verder niets aan. Je lichaam lijkt soms een loopje met je te nemen. Maar maak je niet te ongerust erover; hierdoor kan geen miskraam ontstaan.

Lonneke

Deel Deze Pagina