morgen 3-3 de 20e weken echo!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sjaam, Mar 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

Jun 18, 2008
    1,112
    0
    36
    Zuid Holland
    AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH Ben zo zenuwachtig zeg!

Zo benieuwd, want we willen graag weten wat het geslacht is, maar tegelijk ook zo bang dat ze ons een minder leuke boodschap gaan vertellen.

2. daf0303

daf0303 Lid

Oct 8, 2008
    47
    0
    0
    meid, geniet ervan. De spanning is er toch wel. Ik heb het vorige week gehad en was ook heel gespannen totdat ik daar in de wcahtruimte zat toen wist ik gewoon dat het goed zat. En gelukkig was het ook zo en nog een extra verrassing we krijgen een meid, hebben al een zoontje. Maar ik was deze keer overtuigd van weer een jongen, maar mijn gevoel heeft mij mooi in de steek gelaten maar het belangrijkste was dat alles er goed uitzag. 3-3 is een mooie datum, de geboortedag van mijn zoontje dus dat gaat helemaal goed komen morgen. hihi Veel plezier morgen

Groetjes

3. jobijntje

jobijntje Actief lid

Nov 22, 2008
    146
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb em de 10e. Ben nu ook al zenuwachtig. Pfff....

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

succes meiden!

5. shay01

shay01 Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,628
    0
    0
    Sjaam ik heb hem ook morgen 3-3...
    Ben ook echt zenuwachtig en ook wij willen weten wat het wordt ben benieuwd en ook heel bang dat ze iets gaan zeggen van dat het niet goed is...
    Zal weinig slapen vannacht denk ik...

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik weet precies dat ik er heel erg naar uitkeek en aan de andere kant heel bang was voor slecht nieuws! Probeer gewoon rustig te zijn en geniet van de echo!. Ik hoop voor jullie alleen maar goed nieuws en dat de baby net als ons meisje er heel goed voor ging liggen zodat het geslacht goed gezien kon worden.

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Wij gaan er donderdag voor..

Ben reuze nieuwsgierig.. Niks geen spanning of t niet goed zou gaan met ukkie.. Hoop dat ze/we kunnen zien of t een jongen of meisje is...
    en vooral dat ze vertellen dat eht er goed uitziet!

8. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

Oct 8, 2008
    515
    0
    0
    Laat het over je heen komen en ga gewoon er rustig heen en haal je geen doem synario´s in het hoofd. Ja heb makkelijk praten, mijn 20 weken echo komt nog en zal daar denk ik net zo nerveus voor zijn als jij nu al willen wij niet weten wat het word.

9. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Veel succes allemaal.

10. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Meiden die morgen de 20 weken echo hebben: succes! Probeer het positief te zien en ervan te genieten... dikke kans dat alles gewoon goed is!

Euhm, volgens mij praat ik nu ook een beetje tegen mezelf. Wij hebben donderdag 5 maart onze 20 weken echo, en ben er best een beetje kriebelig om. Gelukkig hebben we met 17,2 weken een pretecho gehad door een goede echoscopiste, die heeft al een boel dingen kunnen wegstrepen van dingen die niet goed zouden kunnen zijn. Maar toch beetje zenuwachtig! Nu zit ik zelfs zenuwachtig te zijn of ze het geslacht wel goed hebben gezien een paar weken geleden!

Houden jullie ons op de hoogte hoe het gegaan is?
    Liefs Monique

11. Pioen

Pioen Fanatiek lid

Jun 11, 2008
    1,903
    0
    0
    Succes en heel veel plezier!
    Geniet ervan!

12. famke84

famke84 Actief lid

Nov 21, 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Ik heb hem gehad! En alles was oke....! Dus ga lekker genieten van de goede uitslag...

De rest van de dames: succes nog!

13. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    wij hebben morgen de 30 weken echo. ik kijk er ook naar uit. probeer ervan te genieten. gelukkig is met de meeste kleintjes alles gewoon goed hoor.

14. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Wat fijn dat alles goed was! Nu lekker genieten (in het zonnetje)!

Ik moet nog 2 nachtjes slapen... boe, ik heb er ook wel gewoon zin in eigenlijk!

Liefs Monique

15. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    Wij mogen vanmiddag om 18:00 uur! Ben heel benieuwd, ben nog niet zenuwachtig. :D

16. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

Jun 18, 2008
    1,112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo Meiden,
    Nou even laten weten hoe het was....
    Alles was goed!
    Het lag wel heer raar, met het hoofdje in mijn schaambeen en met het kontje tegen mijn navel aan. Echt raar om te zien. Hierdoor moest die vrouw wat harder drukken op mijn buik, wat best pijn deed.
    Maar dat maakt allemaal niet uit.... Het was een prima echo....
    En... het is een meisje!
    Leuk, leuk, leuk

17. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    Ha fijn dat alles goed was. Hier was ook alles goed, hij zag er gezond uit! Hij wilde alleen niet goed draaien en bewoog teveel om de wervelkolom goed te kunnen bekijken, hij ligt ook heel erg diep. Maar nu mag ik over twee weken nog even terugkomen, om dat kort te controleren. En dat vind ik helemaal niet erg :D !

18. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

Jun 18, 2008
    1,112
    0
    36
    Zuid Holland
    gefeliciteerd. Lekker gevoel he als het allemaal goed zit!
    Geniet ervan

19. famke84

famke84 Actief lid

Nov 21, 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Dank je maar hier was gister geen zonnetje... Alleen maar regen. maar het genieten was er niet minder om!

20. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Allemaal gefeliciteerd.

Share This Page