voorhoofdholte ontsteking aan het einde en voorweeen??

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by loesk, Mar 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loesk

loesk Actief lid

Mar 1, 2010
    286
    1
    0
    Hallo,

Ik ben nu 35 weken zwanger en heb weer eens voorhoofdholte ontsteking. Had al helemaal genoeg van de zwangerschap en nu ook nog dit. Voel me echt ellendig.
    Ik heb een keer gelezen dat zo lang je ziek bent je niet bevalt. Is dat zo of is dan een fabeltje? Moet er eigenlijk niet aan denken om met voorhoofdholte ontsteking te moeten persen....
    Vannacht had ik trouwens, denk ik, weeen. Maar er zat niet echt een pauze tussen. Het werd wel erger en weer minder erg,(dit ging snel achter elkaar) maar het ging niet helemaal weg. Het was best wel al pijnlijk en had gedacht dat voorweeen nog niet zo pijnlijk waren.

Groetjes Loes

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi loes,

Wat vervelend dat je nu een voorhoofdsholte ontsteking hebt zeg! Het is inderdaad wel waar je lichaam gaat pas bevallen als je je weer wat beter voelt. Maar goed het mag ook nog wel even wachten 35 wkn is nog wel vroeg!
    Voorweeen of indalingsweeen kunnen soms al best vervelend zijn een voorproefje op wat komen gaat......
    Veel beterschap!

Imke

3. loesk

loesk Actief lid

Mar 1, 2010
    286
    1
    0
    Haha nee hoop idd niet dat ze met 35 weken komt, maar omdat ik in de eerste helft vd zwangerschap ook voorhoofdholteontsteking had, en toen heeft het 4 weken geduurd, maakte ik me een beetje zorgen.
    Nou ben benieuwd dan...pfff....kan niet meer wachten haha.

Groetjes

Share This Page