Hoi meiden, Ik heb een vraag: Ik test nu v.a. maandag met de kv2v5 licht positief, wordt donkerder dus ik ga er vanuit dat ik zwanger ben. Nu weet ik wanneer ik een(knal) positieve ovutest had nl. 5 april (do), vrijdag 6 geklust dus het moet van dan zijn, het klopt dan ook wel dat de test nog erg vaag is want dan ben ik nu 12 of 13 dpo. Hoe reken ik dan uit hoelang ik zwanger ben? Moet ik dan zeggen dat die zat. 7 april mn ei is geweest? Heb het niet gevoeld en ook niet meer getest. En ben ik dan deze zaterdag pas 4 weken zwanger of ga ik uit van mijn NOD die vandaag is? Hoop dat jullie mn vraag snappen en kunnen beantwoorden! Vanmiddag ga ik nog eens testen, de CB digitaal ligt klaar voor dit weekeind
Ok, dat was 20-3 maar ik had pas op dag 18 mn ei, en mn LF (dat is toch daarna?) is 10-12 dagen. Wordt het met een echo dan niet korter zegmaar?
Ligt er maar net aan de lengte van je cyclus... ik zou een van de dagen die je noemt van je ei nemen, en dan 2 weken erbij... dus bijv. 6 april ei gesprongen, nu dus 13 dpo... + 2 weken voor ei, dan 3 weken en 6 dagen zwanger... Succes meid en gefeliciteerd!
Idd, zo heb ik het nu ook gedaan, ervan uitgaande dat 7 april mn ei was, ben ik dus morgen 4 weken, bedankt voor jullie hulp! Ondanks dat ik al 4 x eerder zwanger ben geweest wist ik eerder nooit wanneer mn ei was. Wel duidelijk nu.
je moet rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstuatie ik ga pas volgende week testen maar dan ben je toch in januari uitgerekend ???
ALs ik uitga van mijn ELM 20-3 wordt het 27-12 en als ik uitga van mijn ei op 7-4 dan kom ik op 29-12. Dit heeft ook te maken met de duur van mijn cyclus, die is ong. 30 dagen, maar als ik van mn ei uitga reken ik met 28 dagen omdat ik een langere tijd voor mn ei heb. Wanneer had jij je ei?
Dit kan niet bij iedereen kloppen. Als ik nu zwanger ben deze ronde... En ik zou uitgaan van mijn laatste menstruatie, dan ben ik op NOD iets van 6 weken zwanger. Omdat het bij mij 4 weken duurt voor mijn eisprong is. Dus als je weet wanneer je eisprong is geweest, dan kan je gewoon 2 weken daarbij optellen en dat als uitgangspunt nemen.
Precies Charise (niet alle dames snappen die nog haha... ) Zo'n cyclus is ook precies de reden dat ik niet weet hoe lang ik zwanger ben... heb voor banner maar even wat ingevuld. Duim trouwens voor je Charise (lees soms stiekem met jullie mee ) Leontine, jouw banner klopt nu niet meer? haha 2 weken zwanger zegt-ie! Ik zou zeggen 3 week, 6 dgn.
Ik denk dat deze banner de 2 weken voor bevruchting niet meetelt ofzo, maar ik ga m aanpassen, stoort me ook. Heb net nog getest, word er beetje onzeker van, had een CV die wel mooi kleurde na 10min en de KV2v5 minder dan gister wat moet ik daar nu van denken?? Zit nu op 12 dpo.
Dank je Amona. Lief van je... Ik duim voor jou dat je kleintje zich goed vast blijft houden. Wel heel bijzonder zeg!
Thanks Charise Leontine, oh.. wel vreemd... soms/vaak is dat een slecht teken. Was je urine wel geconcentreerd? Daar kan het namelijk ook door komen. Hoop voor je dat het niet heel vroeg misgaat Sterkte met afwachten
Edit: * vind de testen van vandaag & gister niet zo heel veel schelen overigens.... HCG verdubbelt om de dag, dus morgen zou het weer duidelijker moeten zijn.. maar toch snap dat je onzeker wordt..
Die regel eerste dag laatste menstruatie is alleen bij mensen met n cyclus van 28 dagen! De gaan dan uit van 14 dagen voor de eisprong! dus eisprong op cd14 Dus als jij een pas een ovulatie hebt op cd 28 ben je niet 14 dagen langer zwanger! Dus vanaf je eisprong, 2 weken eraf! Dat is de eerste cyclus dag!
Ben wel erg ongerust dat ie niet zo snel donkerder wordt.....had dat niet al gemoeten? Ben bang dat het een VMK gaat worden......bah, wil een knaltest!