Ik heb een vraagje. Oktober ben ik gestopt met de pil en heb daarna een hele onreglmatige cyclus gehad. Laatste keer dat ik ongesteld werd was op 11 februari. Vanaf 3 juni kreeg ik last van mijn tepels en 4 juni heb ik een negatieve zw.test gehad. Ik las toen dat je ook pijnlijke tepels kreeg na je eisprong. Dus afgelopen zondag heb ik een Clear Blue test gedaan en daar stond 1-2 weken zwanger op. Maandag kreeg ik last van bloedverlies en vandaag bij de dokter een lichte positieve test en echo. Op de echo was niks te zien dus ze zeiden dat het of een vmk kon zijn of dat ik nog te kort zwanger ben om het te zien. Maar nu mijn vraag. Als ik wel zwanger ben maar nog te kort, hoelang zou ik dan zwanger zijn?
Hallo, Dat is lastig te berekenen met een zeer onregelmatige cyclus. Want aan de hand van je laatste menstruatie zou je nu al veel verder zwanger zijn dan de test en echo aangeeft. Omdat de test 4 juni negatief was en zondag 17 juni positief. Zou je nu ongeveer 5-7 wkn zijn, omdat op de echo nog niks te zien was neig ik naar 5 wkn. Maar de echo tussen 10-12 wkn zou duidelijkheid geven hoe ver je precies bent en wanneer de uitgerekende datum is. Meld je aan bij de verloskundige. Slik je foliumzuur? Groetjes Ineke