Beste verloskundige, ik heb 4 dagen een positieve ovulatietest gehad op woensdag 16 januari, donderdag 17 januari, vrijdag 18 januari een knaller dus de Teststreep was donkerder dan de controlestreep en zaterdag 19 januari daarna was ie negatief. echter heb ik steken in mijn linkerzij gehad op maandag 21 januari en dinsdag 22 januari wat natuurlijk duid naar een eisprong. maaar ik heb voor t eerst positief getest met een clearblue digitale zwangerschapstest met indicator ( kan je 4 dgn voor NOD mee testen) op donderdag 31 januari. dag daarvoor had ik al een positieve ovulatietest mijn vraag is als ik een eisprong zou hebben op de 21ste en of 22ste dan zou ik toch niet positief kunnen testen op donderdag 31 januari,want dan zou ik 5 a 6 dagen voor mijn NOD zijn? nu weet ik dus niet wanneer ik mijn eisprong had en wat die steken die dagen betekend
Hoi, Fijn dat je eindelijk zwanger bent. het lijkt mij dat je eisprong was wanneer de test het zei en niet wanneer je de steken had. Niet iedere steek hoeft iets te betekenen natuurlijk. Ga gewoon van de test uit. En op de echo zien we hoe ver je exact zwanger bent. Groeten evelien