vroege echo

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by amma, Jun 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. amma

amma Bekend lid

Nov 1, 2006
    824
    0
    0
    Omdat ik het afgelopen half jaar een aantal aanhoudende klachten had, was ik door huisarts doorverwezen naar de Gyneacoloog en had ik een aantal weken terug een afspraak gekregen voor vandaag.
    In de tussentijd werd ik zwanger :D

Op advies van huisarts en ivm met miskraam in voorgeschiedenis ben ik toch vandaag al naar de gyneacoloog geweest en die heeft ook al een echo gemaakt.

Volgens hem was ik hartstikke zwanger, op de echo zag je een cirkeltje tegen de binnenkant van een wat grotere cirkel(?), maar was het nog te vroeg om de embryo of hartactiviteit te zien. Dus mag ik volgende week weer komen.

Ik vond het toch best lastig dat er nog ' niks' te zien was omdat ik natuurlijk erg hoop dat ik dit keer een voorspoedige zwangerschap mag meemaken, en ik vind het fijn dat ik al zo snel weer mag komen omdat ik graag gauw 'bewijs' zie.
    Maar ik vraag me ook af of er de kans is dat het volgende week ook nog wat te vroeg is?

Groetjes
    Amma

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Amma

gefeliciteerd!
    wat je zag is een zwangerschapsring, du sdat is prima. Ik denk dat je volgende week wel het hartje kunt zien kloppen.

Mirjam

3. amma

amma Bekend lid

Nov 1, 2006
    824
    0
    0
    Hoi Mirjam,

Bedankt voor je antwoord.
    We hebben vandaag inderdaad het hartje zien kloppen!
    Dus ben heel blij.

Groetjes
    Amma

Share This Page