Hallo, Ik volg de kappersopleiding waarbij ik 1 dag in de week naar school ga. Hier ben ik naast het knippen ook bezig met kleuren en permanenten. Nou vraag ik me af of dat schadelijk is als je zwanger bent? Groetjes, Chanti
Hoi, Het is verstandig om met handschoenen aan te werken. Daarnaast is goede ventilatie van de ruimte waarin je werk belangrijk. Dan kan het geen kwaad. groeten Evelien
Bedankt voor je reactie. Er wordt niet veel geventileerd in de ruimte. Is het dan schadelijk met inademen? Is het nog zo dat je in het eerste termijn het meest moet oppassen?
Hoi Chanti1990, ja, in het eerste trimester is het helemaal belangrijk. De opleiding moet eigenlijk (sowieso) zorgen voor goede ventilatie, dus vraag het maar aan ze. De deur/een raam kan bv open en je kunt vaker naar buiten om even 5 minuten een luchtje te scheppen. Groeten Brigitte
Bedankt! Ik ga vragen of een raam open kan en anders ga ik regelmatig naar buiten. Dat is wel een goede tip.. Fijn dat er hier de mogelijkheid is om deze vragen te stellen!