ik heb vanaf het begin tot ongeveer 12 weken foliumzuur geslikt en daarna ging ik over op die pillen van puur mama maar die waren zo groot dat ik het hooguit 2 weken hebt gebruikt en verder eigelijk nooit meer maakt dat uit als je dat niet doet : of is het beter dat je wel die extra vitamines binnen krijgt ik ben ook al een paar maanden verkouwen dus wil eigelijk wel wat extra vitamines innemen maar welke kan ik dan het beste nemen want die van puur mama die krijg ik niet weg zonder te kokhalsen iemand tips alvast bedankt liefs diane
Gravitamon misschien...die zijn geel van kleur en hebben een glad omhulsel...zijn ronde pillen..Succes! Liefs Nollie
Zelf kan ik ook niet van die grote pillen slikken maar die van gravitamon zijn wel te doen. Zijn idd niet zo heel erg groot. Succes
ik slik femnatal van davitamon...makkelijk weg te krijgen...ik ben ook niet zo'n pillen slikker...ik bijt mijn paracetamols altijd kapot want ik stik er zo wat in.
Ik slik geen extra vitaminen (dit komt doordat ik een b12 tekort heb en een storing bij de maag/darm stelsel, neem ik dus vitamine preparaten dan ben ik gagantinsch in de diaree) Ik probeer zo goed mogelijk gevarieerd te eten en goed fruit/groente dus krijgen we patat dan eet ik daarna als toetje een beker melk en een b.v een appel of sinaasappel. zo probeer ik het goed te doen voor de kleine