Hoelang zwanger

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sarahhhh, 9 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik ben er bang voor dat ik geen kinderen kan krijgen. Waar deze angst vandaan komt? Geen idee. Mede door de lange cycli maar dot kon ook door ontpille komen

Ik bedoelde natuurlijk voor nu met condoom zonder pil. En als we dr voor klein zijn stoppen met condoom

2. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik snap je verhaal van lange cyclussen niet zo? Je bent toch aan de pil? En je stopt na elke 3 weken een week? Als je aan de pil bent heb je geen officiele cyclus. Die weet je pas als je stopt met de pil. En dan zou je het echt een paar maanden af moeten wachten wat je lichaam doet. Niet iedereen is gelijk na het stoppen weer regelmatig ongesteld.

3. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een aannames...:rolleyes:
    Ik ben gewoon met anderen in gesprek en geef daarin mijn mening. Ik weet niet wat ik daar volgens jou allemaal bij moet voelen? In de virtuele wereld voel ik namelijk niet zo heel veel:roflmao:

bozoe vindt dit leuk.
  4. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Ik vind het fijn dat je dit zo zegt, nu snap ik dat het niet je bedoeling was.
    Ik ben blij dat je er voor jezelf uit bent wat verder te doen. Ik hoop voor je dat je lange cyclussen van eerder passen bij het ontpillen en dat je, als jullie er aan toe zijn, op een natuurlijke manier zwanger kunt worden!

5. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Lijkt me heel verstandig om met condoom seks te hebben en jouw cyclus te laten herstellen. Ik hoop dat je een mooie, regelmatige cyclus krijgte zodat de angst naar de achtergrond mag verdwijnen

6. Sarahhhh

Een jaar geleden was ikong 10,11 maanden gestopt en had ik cyclussen van : 31-42-60-80-50-21 enz. Heb ik al eerder gezegd maar maakt niet uit. Daarom dus

7. Sarahhhh

Nou vandaag weer ongesteld geworden en veeel ook nog ff. Nog bij de dokter geweest. Buik voelde goed aan zei die. Dus vanaf nu geen pil voor mij. Al die hormonen troep in me lijf

8. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Sarahhhh aan de ene kant fijn dat het nu alsnog goed doorgezet heeft. Hopelijk valt het ontpillen mee en heb je snel een mooie regelmatige cyclus.

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ah fijn, nu geen zorgen meer maken. En nadenken welke ac, of toch proberen voor een baby :p

Sarahhhh vindt dit leuk.
  10. Sarahhhh

Nee eerst ff jaartje of 2,3 pil haha

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Waarom geen condooms dan? Dan kun je de pil niet vergeten en dan kan je lichaam herstellen

12. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Hè? :p Je zei uren geleden nooit meer de pil te willen en nu zeg je 2, 3 jaartjes de pil te willen? What's your plan? :roflmao:

Condooms zijn natuurlijk zeker een goede optie alleen dienen jullie daar ook heel consequent mee om te gaan, net als met de pil. En dus áltijd te gebruiken wil je geen risico lopen op een zwangerschap. Aangezien jullie pas over een paar jaar weer willen proberen, is een koperspiraaltje geen optie? Daar zitten geen hormonen in en je behoudt je eigen cyclus. Ook hoef je dan nergens aan te denken en ben je beschermt. Ik heb geen ervaring met een spiraal maar misschien is dat iets. Succes.

Littlegirl1989, Pipo30, Mammielove en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dit is wel erg tegenstrijdig.
    Wat wil je nu gaan doen?

marb, Fearfull en Sado vinden dit leuk.
  14. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Het wordt nu alleen maar vreemder en vreemder..

15. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Wauw zeg.... dit topic zou echt gesloten moeten worden. Meisje... wie probeer je nou voor de gek te houden? Ik kan me voorstellen dat sommige vrouwen hier best boos van worden.

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Uuuh...... tja... uhhhh...

Whatever... we zien je nieuwe testen topic over een paar maanden wel weer verschijnen dan.

Pipo30, Sado, Mammielove en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Word vast een oepsie.

18. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Zitten er soms 2 mensen op dit account? Krijg langzaam t gevoel onwijs in de maling genomen te worden

Sado vindt dit leuk.
  19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Worden we ook..is er ergens op dit moment schoolvakantie ofzo?

Het lijkt wel een 17 jarige die niet weet wat ze met haar leven wil.

20. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Nee straks bij ' alleen en zwanger' om daar haar ' ex ' partner met de grond gelijk te maken omdat hij ' geen' kind wilde maar deze wel door zijn strot geduwd werd..... Ja sorry he maar volg deze topic nu al een x aantal dagen en blijf me verbazen.

Deel Deze Pagina