Ik ben er bang voor dat ik geen kinderen kan krijgen. Waar deze angst vandaan komt? Geen idee. Mede door de lange cycli maar dot kon ook door ontpille komen Ik bedoelde natuurlijk voor nu met condoom zonder pil. En als we dr voor klein zijn stoppen met condoom
Ik snap je verhaal van lange cyclussen niet zo? Je bent toch aan de pil? En je stopt na elke 3 weken een week? Als je aan de pil bent heb je geen officiele cyclus. Die weet je pas als je stopt met de pil. En dan zou je het echt een paar maanden af moeten wachten wat je lichaam doet. Niet iedereen is gelijk na het stoppen weer regelmatig ongesteld.
Jeetje wat een aannames... Ik ben gewoon met anderen in gesprek en geef daarin mijn mening. Ik weet niet wat ik daar volgens jou allemaal bij moet voelen? In de virtuele wereld voel ik namelijk niet zo heel veel
Ik vind het fijn dat je dit zo zegt, nu snap ik dat het niet je bedoeling was. Ik ben blij dat je er voor jezelf uit bent wat verder te doen. Ik hoop voor je dat je lange cyclussen van eerder passen bij het ontpillen en dat je, als jullie er aan toe zijn, op een natuurlijke manier zwanger kunt worden!
Lijkt me heel verstandig om met condoom seks te hebben en jouw cyclus te laten herstellen. Ik hoop dat je een mooie, regelmatige cyclus krijgte zodat de angst naar de achtergrond mag verdwijnen
Een jaar geleden was ikong 10,11 maanden gestopt en had ik cyclussen van : 31-42-60-80-50-21 enz. Heb ik al eerder gezegd maar maakt niet uit. Daarom dus
Nou vandaag weer ongesteld geworden en veeel ook nog ff. Nog bij de dokter geweest. Buik voelde goed aan zei die. Dus vanaf nu geen pil voor mij. Al die hormonen troep in me lijf
@Sarahhhh aan de ene kant fijn dat het nu alsnog goed doorgezet heeft. Hopelijk valt het ontpillen mee en heb je snel een mooie regelmatige cyclus.
Hè? Je zei uren geleden nooit meer de pil te willen en nu zeg je 2, 3 jaartjes de pil te willen? What's your plan? Condooms zijn natuurlijk zeker een goede optie alleen dienen jullie daar ook heel consequent mee om te gaan, net als met de pil. En dus áltijd te gebruiken wil je geen risico lopen op een zwangerschap. Aangezien jullie pas over een paar jaar weer willen proberen, is een koperspiraaltje geen optie? Daar zitten geen hormonen in en je behoudt je eigen cyclus. Ook hoef je dan nergens aan te denken en ben je beschermt. Ik heb geen ervaring met een spiraal maar misschien is dat iets. Succes.
Wauw zeg.... dit topic zou echt gesloten moeten worden. Meisje... wie probeer je nou voor de gek te houden? Ik kan me voorstellen dat sommige vrouwen hier best boos van worden.
Uuuh...... tja... uhhhh... Whatever... we zien je nieuwe testen topic over een paar maanden wel weer verschijnen dan.
Zitten er soms 2 mensen op dit account? Krijg langzaam t gevoel onwijs in de maling genomen te worden
Worden we ook..is er ergens op dit moment schoolvakantie ofzo? Het lijkt wel een 17 jarige die niet weet wat ze met haar leven wil.
Nee straks bij ' alleen en zwanger' om daar haar ' ex ' partner met de grond gelijk te maken omdat hij ' geen' kind wilde maar deze wel door zijn strot geduwd werd..... Ja sorry he maar volg deze topic nu al een x aantal dagen en blijf me verbazen.