Hoelang zwanger

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sarahhhh, Apr 9, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,839
    113
    Ik zou even een ander merk test halen. Bijvoorbeeld de Predictor Early/Express. Ik heb van deze vaker valse streepjes voorbij zien komen:(. En wat hierboven is gezegd, je zou dan nu wel een knaller verwachten.

Overigens begrijp ik je schok niet helemaal, je bent al bijna een jaar topics aan het openen met vage testjes. En als ik lees hoe onzorgvuldig jij je pil gebruikt dan had ik dit topic al maanden eerder verwacht.

Hoop voor je dat de andere test ook positief is aangezien je volgens mij toch een grote kinderwens hebt.

nizzie86, Flamingooo and Sado like this.
  2. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik hoop t ja... mn pil gebruik ging echt heel goed laatste maanden vandaar dat t een schok was. Terwijl ik hiervoor eindigde met meer pillen in de strip dan er uit.

3. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Ben benieuwd of je partner weet dat je maar wat aankloot met die pil in de hoop dat je zwanger word en kunt zeggen dat het door je antibiotica komt. Praat met hem, stop met die pil en ga voor een kindje (als dat tenminste nog nodig is).

4. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

Dec 18, 2017
    5,793
    6,474
    113
    Female
    Nee hoor eind januari had je nog een topic over je verkeerd ingenomen pillen en begin februari had je een antibiotica kuur in dar topic en nu eind februari weer een kuur ( of je hebt de data door de war gegooid)

Kies liever voor andere voorbehoedsmiddelen als je het hebt over “ het ging een paar maanden goed met de pil”

Maar ik denk dat jij een keiharde kinderwens hebt dus beter stop je met de pil en condooms

nizzie86, Tjar85, Pipo30 and 2 others like this.
  5. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,839
    113
    Maar je hebt 6 februari antibiotica gekregen en ook toen is je verteld dat de pil een verminderde werking kon hebben. Hoe kan het dan zo'n grote schok zijn? Geloof er echt geen bal van dat dit niet gepland is door je. En moet je uiteraard ook zelf weten. Hoop alleen dat je partner hier ook van op de hoogte is.

http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/hoelang-na-bevruchting-kreeg-jij-de-eerste-zwangerschapssymptomen.670700/page-2

nizzie86, Chocoladetaart and Sado like this.
  6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Als je al zoveel klachten hebt door hcg dan had de test echt wel zowat moeten knallen.

7. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

Dec 18, 2017
    5,793
    6,474
    113
    Female
    Werkt een jaar door toch, de invloed van antibiotica :cool:

Toeteke and Tjar85 like this.
  8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Littlegirl1989, Tjar85 and bozoe like this.
  9. joepy

joepy Fanatiek lid

Oct 12, 2017
    1,443
    952
    113
    Female
    Heb je de test al aan je vriend laten zien ?Ik zou gewoon nog een paar testen halen die van de action en daarna een clear blue grote kans dat je hoofd er voor zorgt dat je symptomen heb hoe kut dat ook is.

10. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

Dec 18, 2017
    5,793
    6,474
    113
    Female
    Ik denk dat die zich helemaal let lazarus schrikt , in de veronderstelling dat ze gewoon veilige seks hebben.

11. joepy

joepy Fanatiek lid

Oct 12, 2017
    1,443
    952
    113
    Female
    Ik heb me bericht aangepast : Ik zou gewoon nog een paar testen halen die van de action en daarna een clear blue grote kans dat je hoofd er voor zorgt dat je symptomen heb hoe kut dat ook is.

Ja dat zou dan schrikken zijn.
    Heb je het weleens over een kinderwens ? Hier had ik een kinderwens met me ex partner en ben ik jaren bezig geweest zonder succes ,Daarom met me huidige partner er snel over gehad en hij had gelukkig ook een kinderwens en het huis liefde en geld was er dus waren we snel klaar met het condoom.

12. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Dit ja! We hadden haar nog zulke goede adviezen gegeven maar als je alles aan je laars lapt, had dit kunnen gebeuren dus zo 'shocking' is dit niet.

nizzie86, bozoe and Sado like this.
  13. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

WoW ik vind sommige echt hard! Nu ken ik haar “voorgeschiedenis” niet... maar toch..:eek:

margarethd, Fearfull, Pink06 and 2 others like this.
  14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik vind de reacties erg mild gezien haar berichtgeschiedenis.
    :|:p

nizzie86, louan, Tjar85 and 8 others like this.
  15. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Ooow haha!:roflmao:

Pipo30 likes this.
  16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    haha ik zag ts der naam en heb eigenlijk meteen de popcorn klaar gezet. ik wist gewoon dat er wat ging komen
    :D:roflmao:

17. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

Dec 2, 2016
    3,701
    4,591
    113
    Het is toch echt tegen je gezegd in je vorige topic. Je bent gewoon keihard aan het liegen. Dat topic was hetzelfde verhaal, allemaal symptomen opnoemen die toch echt wel van een zwangerschap moesten zijn. En nu zit er een maand tussen en schrik je van deze test? Als je een kinderwens hebt prima, maar ga alsjeblieft niet doen alsof je die niet hebt en alsof je goed met anticonceptie omgaat, want je hebt zelf ook gezegd dat dat niet zo is. Ik kan hier echt heel slecht tegen, er zijn hier heel veel vrouwen die serieus om advies vragen en jij vraagt advies maar doet er niks mee en vervolgens open je weer een nieuw topic. Ik snap niet dat er überhaupt nog inhoudelijk gereageerd wordt hierop.

18. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

Feb 17, 2017
    2,041
    2,727
    113
    Female
    @Sarahhhh ik zag je naam al en was al verbaasd dat ik in maart nog geen vage testjes van je voorbij zag komen.

Mocht jouw vriend het ook leuk vinden, haal even een andere test en hoop dat ze mooi oplopen.

Ga anders eens een gesprek met elkaar aan. Open en eerlijk. ...Als hij nog geen kinderwens heeft koop dan condooms ipv andere testjes

Flamingooo, bozoe, Sado and 1 other person like this.
  19. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

Dec 2, 2016
    3,701
    4,591
    113
    Pas op met wat je zegt, dan krijgen we straks elke maand topics over gescheurde condooms ;)

meisje1977 likes this.
  20. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Ik had deze klachten pas veel verder in de zwangerschap. Ik zie schuine niet goed doorlopen strepen op je test.

Share This Page