Hoelang zwanger

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sarahhhh, 9 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ja, dat klopt en nee we mogen ook niet oordelen. Maar we mogen wel adviseren hoe het anders kan. TS opent al ruim 2 jaar soortgelijke topics. Ik persoonlijk krijg dan medelijden met haar man/vriend, omdat hij zo bedrogen wordt, maar ook met TS, omdat zij blijkbaar een zo diepgeworteld verlangen naar een kindje heeft, dat zij niet meer volgens haar verstand handelt. Praten met elkaar lijkt mij dan de beste oplossing. In ieder geval beter dan liegen.

nizzie86, bozoe en Sado vinden dit leuk.
  2. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Nu de test is opgedroogd is hij wel wat meer gelijk qua kleur. Mja nog n uurtje ga ik m halen

Citroentje93 vindt dit leuk.
  3. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Zo donker vind ik hem nog niet mocht de streep echt zijn, zou zelf predictor halen

4. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Waarom doe je dan een test? Als je iedere x denkt zwanger te zijn is een spiraal of implanon geen betere oplossing dan?

Ik denk dat je niet zwanger bent , en dat de test valse streepjes geeft

5. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Sarahhhh heb je 1 antibiotica kuur gehad begin februari of heb je eind februari een nieuwe kuur gekregen?
    Als je begin februari (6e toch?) een kuur bent gestart en je hebt ronde 25e je onttrekkingsbloeding gehad (doorgaans dag 2/3 na stoppen pil) zat je de 6e al in je tweede week. De kans dat je in die maand zwanger zou zijn geraakt is minimaal, een eitje groeit niet tot een eisprong in krap 3/4 dagen ;)
    Als ik Je verhaal zo lees dan lijkt je test eerder te reageren op een eisprong ondanks je pil, in dat geval zou ik vragen om een andere pil. Of als jullie er voor willen gaan er definitief mee stoppen. Op deze manier maak je jezelf nu helemaal gek en als jullie er wel straks voor willen gaan valt het nog veel zwaarder als het niet snel lukt. Geloof met het valt vies tegen als je zwanger wordt door je hormoonspiraal en vervolgens 4 jaar en de mmm nodig hebt om hopelijk een plakker te krijgen ;)

6. Pstjepiet

Pstjepiet Bekend lid

16 okt 2015
    667
    367
    63
    Ik denk niet zwanger.

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    En?

8. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Heb je nog met de Clear Blue kunnen testen? :)

9. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Bij een innesteling vorige week had je echt duidelijke streepjes moeten krijgen nu.

10. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    En en en:D al getest :rolleyes:

11. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Ik denk dat de mening over "goed" met de pil omgaan nogal wat verschilt. Je werd al gewaarschuwd dat ab van invloed kan zijn. Dan geen condooms gebruiken en het als een schok ervaren dat je mogelijk zwanger bent is niet echt wat ik versta onder 'goed' met anticonceptie omgaan. Als je het echt 'goed' vindt zoals je ermee omgaat kan ik nu beter begrijpen waarom je steeds berichten post met vage lijntjes en een bulk aan symptomen

Lisanne1811 vindt dit leuk.
  12. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

@Sarahhhh en nog gelukt met de clearbleu? :)

Gootje1988 vindt dit leuk.
  13. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Jup. Negatief. Maar morgen naar de dokter omdat ik me toch wat gek voel.

14. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Wat wil je dat de dokter gaat doen dan? Ziek even uit. Als je de pil niet goed hebt genomen/heeft gewerkt kan t prima dat je hormonen wat van slag zijn.

Als je zwanger zou zijn van die AB was die test heus wel positief geweest. Laat t los, geniet van de zon

Surprisebaby en Sado vinden dit leuk.
  15. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Waarschijnlijk zag je op die andere test een streepje omdat je hem rechtop hebt gehouden. Je moet ze echt neerleggen altijd na het plassen, anders loopt de kleurstof niet goed door.
    Ook denk ik, dat als je gewoon de pil slikt, de kans erg klein is dat je zwanger wordt. Ook als je antibiotica gebruikt, want er gaan een hoop antibiotica prima samen met de pil. Als dit niet zo is dan wordt dat altijd door de apotheek vermeld.
    Dus ik denk, dat als je graag zwanger wil worden, je toch zou moeten stoppen met de pil.

16. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Ik zou dit moment even gebruiken om voor jezelf alles op een rijtje te zetten. Je gaf zelf aan ook wel wat teleurgesteld te zijn. Ga met jouw vriend na of er een kinderwens is en neem de juiste maatregelen: stoppen met anticonceptie + foliumzuur gaan slikken of een anticonceptie kiezen die beter bij jou past.

Ik wens je veel succes!

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Wat denk je zelf dat er is dan??
    Zwanger ben je dus niet.

Je bent ws gewoon grieperig en je hormonen zijn uit balans door het onregelmatig pilgebruik.
    Ik zou andere ac nemen die je niet onregelmatig kan innemen zodat je dit soort schommelingen niet meer hebt.

OF gewoon stoppen met de pil, maar dit eerst echt gaan overleggen met je vriend zodat hij ook weet wat dan de risico's kunnen zijn van een partijtje sex.

nizzie86, Pipo30, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Nou, gelukkig was jouw schrik voor niets.
    Knap lekker op!

Ietjuh vindt dit leuk.
  19. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Tot volgende maand!

MinnieM, Bamy, Littlegirl1989 en 17 anderen vinden dit leuk.
  20. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Deel Deze Pagina