Gaan jullie nog opstap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BoBam, 10 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoBam

BoBam Niet meer actief

Ik ben nu 11 week zwnager en vaak wel wat moe sávonds maar soms ook wel zin om nog lekker naar de disco te gaan , lekker dansen!
    Gaan jullie nog wel opstap?
    Ik ben 2 keer geweest ofzo sinds ik weet dat ik zwanger ben.
    Ik vind het echt een nadeel dat er zoveel gerookt wordt daar.
    Vertel wat doen jullie?

2. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Tuurlijk......ik had geen zin om 9 maanden binnen te zitten. Ben zelfs een week voor de bevalling nog lekker uit geweest, lekker zitten in een relaxed kroegje.
    Ik zou niet weten waarom niet....als er niet al te harde muziek gedraaid wordt en niet al te druk is, prima.

3. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Ooh ja hoor, ik duik ook nog wel eens een kroegje in ookal drink ik niet, haha.
    Kan ook lekker gezellig zijn zonder alcohol ;)

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ja hoor ik ga ook nog op stap, als ik niet te moe ben. Heb idd geen zin om 9 maand binnen te zitten ;) als ik te lang binnen zit voel ik me net zo'n huismuts ;)

5. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    De eerste maanden niet, toen was ik echt veels te moe en had er ook totaal geen behoefte aan. Maar nu ik me weer prima voel, is het erg gezellig om zo af en toe eens gezellig naar de kroeg te gaan. Lekker bijkletsen met vriendinnen onder hetgenot van een spa blauwtje ;) Discotheek ga ik niet meer heen, dat vind ik een beetje raar als ik daar op de dansvloer sta met mijn dikke buik...haha. Maar je hoeft echt niet alle tijd binnen te gaan zitten hoor. En straks komt het terassenweer er weer aan...gezellig!

6. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Haha idd, discotheek lijkt me ook niet zo geschikt met een dikke buik, whaha ze zien me aankomen :)

Maar een terrasje pikken of naar een kroegje zie ik altijd wel zitten hoor ;)

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben tot aande laatste dag op stap geweest was bijna 2 weken overtijd en heb oud en nieuw nog volop gevierd in de kroeg we waren toen pas om half 6 thuis en 's avonds is me bevalling begonnen.
    Hoe ik het heb gedaan zou het niet weten maar het is me gelukt :)

8. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    discotheek is edd leuk met dikke buik :( ik heb het laatst gedaan, en echt iedereen zit je aan te staren... net alsof ze nog nooit een zwangere gezien hebben. er liepen gelukkig nog 2 dikke buiken om, was niet de enige. Mijn vriend zei ook al: wat een bekijks, je hoord mensen echt zeggen ooooh die is zwanger, en van de jongens hoor je steeds: die is niet van mij hoor ;) dat vond ik wel lachen ;) maar het is erg vermoeiend naar de discotheek :(

9. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik kom zelf nooit in een discotheek, maar als ik zin heb ga ik echt wel de kroeg in of ik pak 's zomers een terrasje. Ben nu weinig uitgeweest vanwege drukke weekenden met werk en andere afspraken. voel me ook niet al te fit, dus dan even lekker niet stappen :) Was ook nooit zo'n stapfanaat :)

Ik ga nog wel elke week een avond repeteren met mijn band. Volgende maand nemen we onze demo cd op en ik wil wel lekker gaan optreden van de zomer. Gewoon even kijken met hoeveel maanden zwangerschap je nog achter een drumstel past haha ;) Als ik me gewoon lekker voel, ga ik lekker spelen.

10. BoBam

BoBam Niet meer actief

oke gelukkig! Dan durf ik ook nog wel uit haha

11. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ben er ook gewoon steeds op uit geweest tijdens de zwangerschap!
    In het begin nog wel naar de kroeg op zasterdag op het einde niet meer omdat het toen te druk was en ik bang was dat er in mijn buik gedrukt werd.
    Toen zijn we gewoon nog allerlei andere leuke dingen gaan doen!

12. Tamara85

Tamara85 Actief lid

16 jan 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    ben ook nog vaker naar discotheek geweest alleen de laatste keer (AFGELOPEN ZATERDAG) was ik echt heel moe........muziek stond ook hel hard...

13. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik ben vrijdag,s voor me verjaardag nog naar een feest geweest

ging ook gewoon af en toe uit

14. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo,

Nou, ben tijdens m'n zwangerschap alleen een paar keer naar een rustig cafeetje geweest, waar de muziek niet te luid stond en waar niet teveel werd gerookt.

Naar de discotheek ging ik niet.
    Daar is het altijd zooooo druk, was bang dat iemand door de drukte per ongeluk tegen m'n buik aan zou duwen ofzo.
    Ik vind het eerlijk gezegd ook niet echt een mooi gezicht zo'n dikke buik op de dansvloer, maar ja dat is mijn mening.

Je bent maar 9 maanden zwanger en dan moet je naar mijn mening voorzichtig zijn en de risico's zoveel mogelijk zien te voorkomen.
    Na de bevalling kun je weer volop naar de disco als je dat wilt toch?

Maar goed, wat ik al zei...dit is mijn mening en iedereen moet maar doen waar hij/zij zichzelf het lekkerst bij voelt.

Liefs Elly.

15. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik bedoel vrijdag voor me bevalling hahaha

16. Chantal1986

11 feb 2008
    68
    0
    0
    rotterdam - zuid
    tuurlijk ! 8)

anders voel ik me net een wijf van 80 :( ben laatst nog naar carnaval geweest .. het was dan niet de poloneese meer dansen maar was er wel lekker uit .. en die aandacht daar moe je alleen maar van genieten :)

17. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Oh trouwens: mijn ongeboren kindje heeft het voorrecht om de volgende bands te mogen 'horen':

Metallica
    The Cure
    Smashing Pumpkins
    Incubus
    Danko Jones

Oh en zeer waarschijnlijk gaat hij zijn 1e Pinkpop dit jaar ook meemaken en mag hij.zij lekker met mij plaatsnemen achter het drumstel (mamma gaat proberen te blijven optreden ondanks dikke buik! ) ;)

Nou welke baby kan dat nou zeggen? Hahaha :p

18. valhalla

valhalla Niet meer actief

Heb superveel zin om weer eens naar een concert te gaan, maar eerst was ik te moe, toen vond ik het zielig om beep mijn favoriete herrie op zo'n volume te laten horen en nu ben ik een beetje bang dat iemand straks *boink* tegen de buik aanloopt...

En festivallen als voorheen zit er dit jaar ook al niet echt in met een kindje van een paar maandjes...

Maar dat maakt niet uit, het is voor een goed doel!:D

19. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik ging tot voor kort nog met mn vriend mee die dj is. de kleine feestte gewoon lekker mee. nu lukt het helaas niet meer door mn bi, maar anders zou ik het nog gewoon doen. gezellig naar de kroeg kan natuurlijk wel, gewoon een beetje rustig aan doen.
    liefs doris

20. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Ik ga wel uit maar dan op plekken waar ik een kruk of stoel kan krijgen. Waren pas bij de vrienden van amstel in ahoy en toen heb ik gesprongen en gedanst en ik weet niet allemaal wat maar was toch blij dat dat er een trap in de buurt was.

Je moet doen wat jij voelt dat goed is.

Deel Deze Pagina