fijn dat het beter gaat. Wel slecht van het ziekenhuis dat ze je toch naar huis sturen zonder gips of iets. en dat het bot nu helemaal door is. Arm schatje..
Die chirurg die zei dat het niet hoefde was gisteren nog bij ons geweest. Ik zei direct van had dit nou niet voorkomen kunnen worden door gips. Volgens hem zat de breuk toch te hoog en had gips absoluut geen zin. Hij zei al van of dit gebeurd, of het was goed gegaan. Maar goed dit heeft hij dus maandag niet gezegd. Hij had eigenlijk wel door dat ik flink pissig op hem was.
Sjonge zeg kan me goed voorstellen dat je kwaad bent! Nou gelukkig heeft je mannetje iig goed geslapen. Hopelijk heelt het snel en mag hij wat eerder naar huis toe. Geef m maar een dikke zoen!
Hoi Jada, ik ben er ook weer eens! Wat sneu zeg voor je zoontje.. ik heb niet zoveel ervaring met botbreuken. Ik schrok echt ervan toen ik net doorscrolde dat het bot helemaal door is, vandaar dat hij zoveel pijn heeft! Ligt hij op de gewone kinderafdeling? Hoe doe je dat nu met je andere zoontje, ben je er zowat de hele dag? je mag ook wel pben hoor Veel sterkte gewenst!
Wat lief dat je nog even een berichtje stuurt. Hij ligt ind op de gewone kinderafdeling, in die lange gang. We zijn er zoveel mogelijk, meer om en om eigenlijk omdat onze andere mannetje ook zijn aandacht nodig heeft. Ik heb er de afgelopen 3 dagen geslapen, en mijn man slaapt er vannacht zodat ik even kan bij tanken. Hij is erg boos namelijk op het moment. Vannacht heeft hij veel gehuild en slecht geslapen. Hij heeft 2 nachten valium gehad en sinds gisteren niet meer. Hij verwerkt nu waarschijnlijk alles in zijn slaap. Kan een paar nachten zo zijn. Zijn broertje betrekken we er zoveel mogelijk bij maar voor hem is het erg moeilijk. Dit is de 1e keer dat ze zo uit elkaar getrokken worden. Dus hij is erg verdrietig. Gistermiddag bracht ik hem op bed, en zag het lege bedje van zijn broertje en moest vreselijk huilen. Pfff dan breekt je hart hoor. Hij vind het ook wel wat eng om op visite te gaan omdat D. zo vreemd in de beugels hangt. Gisteren hoorde we dat we toch wel uit moeten gaan van 4 weken dat hij daar moet blijven. Vanaf morgen krijgt hij hulp om dit alles wat te verwerken, en dat doen ze dan op een spelende manier. hoe is het verder met jou?
Hoi, ik heb ook wel eens gehoord dat de andere helft van een een-eiige tweeling vanwege het gemis dan bij zijn broertje mag blijven, kun je het niet eens vragen aan de zusters, of denk je dat het niet goed is voor je andere zoontje? misschien een nachtje logeren oid? Kan me heel goed voorstellen dat hij het er ook supermoeilijk mee heeft. Is je man boos of je zoontje? Wel heel goed dat ze op spelende wijs hem gaan proberen te helpen het te verwerken, 4 weken is niet niets voor zo`n kleintje. En ik vind het altijd zoveel herinneringen bij mezelf oproepen als ik weer op de kinderafdeling ben, heb jij dat ook? en ken je alle zusters nog, of zijn dit anderen? Met mij gaat alles goed gelukkig, Moet vrijdagmiddag naar het ziekenhuis en ga dan toch wel aan de progestron-injecties, de gyn heeft het me dringend geadviseerd omdat het een tweeling is. (Heb jij die injecties ook gehad?)
J. kan niet blijven slapen er ligt namelijk nog een ander meisje op de kamer bij D. Ja herken wel een paar van de verpleging. En sommige herkennen de jongens ook nog, dat is wel grappig. Het is wel apart hoor om daar weer te zijn, vooral als je de gedeelte van de couveuses weer ziet. Geeft toch een apart gevoel. Mijn zoontje is erg boos, het is een heel ondernemend kereltje en nu moet hij alleen maar liggen. Hij ziet natuurlijk ook andere kindjes spelen op de gang en dat wil hij ook. Daarom is hij zo gefrustreerd. Nee, ik heb die injecties niet gehad. Moet je die dan vaak halen? Ik ben daar niet bekend mee. Wel fijn dat het nu allemaal nog goed gaat, het blijft gewoon spannend voor je.
o jammer dat het niet kan, dat J kan blijven slapen. Ik denk dat het voor zo`n kleintje echt moeilijk is inderdaad, zou mijn zoontje ook erg moeilijk vinden, ze horen immers de hele dag te spelen om zich te ontwikkelen. Ja ik ga elke week dan naar het ziekenhuis voor een prik, je man/moeder/buurvrouw mag ook zelf leren prikken. Maar vind het niet zo`n grote moeite om naar de afdeling te gaan, en dan weet ik in elk geval zeker dat er goed geprikt wordt. echt sneu dat hij zo lang moet blijven, veel sterkte!
lees net je topic, gelukkig heeft je zoontje al een beetje bij kunnen slapen en hangt ie nu in de tractie wat toch een beetje verlichting geeft. Maar wilde wel ff zeggen dat ik het raar vind van het ziekenhuis als het een gecompliceerde breuk is (wat dat is het tenslotte lijkt mij als het zo hoog bij zijn heupje zit en in 1e instantie bijna door is) dat ze je zoontje niet meteen hebben opgenomen...dat er geen gips omheen kan begrijp ik, maar snap dan niet dat ze je hem mee laten nemen naar huis, ik bedoel je moest hem dan toch weer vervoeren enzo met zon breuk en ook qua pijnstilling kan je thuis niet zoveel... Nou ik hoop dat je zoontje gauw een beetje opknapt, is het meisje waarmee hij ligt een beetje een leeftijdsgenootje, wie weet kunnen ze het straks ook goed vinden met mekaar en lekker babbelen. Hebben ze wel wat bezigheidstherapie in het ziekenhuis voor hem als jullie niet bij hem zijn?