hoi heb even een vraag over de hechtingen na een ks. ik heb bij de 1e ook een ks gehad maar weet het niet meer hoelang duurd het voordat ze opgelost zijn? ik heb nu veel last van de rechterkant van mijn hechtingen en als ik kijk zie ik ze nog zitten heb wel eens vaker dat hechtingen na een operatie niet oplossen of vastgegroeid zitten dus vandaar dat ik even vraag hoelang het normaal ongeveer duurd voordat ze weggaan eind januari heb ik pas een afspraak bij de gyn. kan ik er ook iets opsmeren tegen het trekkerige gevoel? doet echt pijn, af en toe echt het idee dat ze open scheuren. alvast bedankt voor het antwoord groetjes caruli
hoi Caruli, als het zo'n pijn doet zou ik er eerder naar laten kijken, kan ook door huisarts. Die kan ze eventueel ook verwijderen. Mirjam
bedankt voor het antwoord nu gaat het weer redelijk... tis als ik teveel doe ofzo dat ik er last van heb zal het nog even aankijken en anders idd naar de ha gaan.. ps nog even een klein vraagje ik heb sinds de geboorte weinig gevloeid, nu was het helemaal gestopt het is nu alleen nog slijmerig met roze kleur maar krijg nu weer pijn in mijn buik is dat van een evt naderende ongesteldheid? bij mijn 1e was ik gelijk aan de pil na de bevalling en nu gebruik ik nog niks, dus zou echt niet weten hoe mijn cyclus is enzo heb pco en verklevingen. ps: ook wil ik jullie een goed, gezond en gelukkig 2010 wensen!