Hoelang?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Kmbly, Sep 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kmbly

Kmbly Actief lid

Jul 4, 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Hoelang na curretage heb je nog hcg in je ..?

2. Eef16

Eef16 Bekend lid

Aug 7, 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Hoi KMBLY,

hoop dat je hier wat mee kunt, komt van de website NVOG.nl:

Lichamelijk herstel
    Het lichamelijk herstel na een spontane miskraam of een curettage is meestal vlot. Gedurende één tot zes weken kunt u wat bloedverlies en bruinige afscheiding hebben. Het is verstandig met gemeenschap (samenleving) te wachten tot het bloedverlies voorbij is. Het zwanger worden op zich wordt door een miskraam niet bemoeilijkt en medisch is het niet nodig te wachten met opnieuw proberen zwanger te raken.

De volgende menstruatie treedt na ongeveer vier tot zes weken op.

3. Kmbly

Kmbly Actief lid

Jul 4, 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Mmm.. kan alleen niet vinden hoelang HCG in je llichaam zit.. het is nou al bijna een maand verder.. en wou kijken of het op een test aangaf dat k nog zwanger zou zijn.. en er staat een streepje ..

4. Eef16

Eef16 Bekend lid

Aug 7, 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Ja oke, maar dat zou dus misschien wel kunnen als je die tekst erbij pakt: 4-6wk kun je nog afscheiding hebben, dat is dan denk ik omdat je dan nog HCG in je bloed hebt.

Als je het zeker wilt weten zou ik gewoon het ziekenhuis bellen waar je gecurreteerd bent!

5. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Na m'n curretage van 14/8 ben ik nog steeds niet ongi geweest. Ben het stilaan beu aan het worden. Moet nog eens 14 dagen wachten, als ik dan nog niet ongi ben dan weer bloed laten nemen, ik hoop dat ik je hiermee niet ontmoedig. De meesten worden sneller ongesteld.
    Verlies hierdoor 2 cyclussen , dit gaat niet ten gunste van m'n leeftijd en de leeftijd tussen onze kinderen . Maar je je kan niets forceren he.

Share This Page