Hoepel kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door mama079, 30 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik zag laatst een topic waarin iemand aangaf een hoepel te hebben gekocht. Ik wil ook graag een hoepel kopen, maar waar en welke heb ik nodig? Heeft iemand verder nog work out tips?

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

welke wil je ? die met de noppen aan de binnenkant ? of een '' gewone '' of eentje zonder gewicht ?

er zijn heel veel verschillende, ik heb die met die noppen aan de binnenkant, weegt 2,5 kg, is best pittig als je die intensief gebruikt.

3. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik wil er een intensieve work out mee doen. ik begrijp dat ik dan dus het beste eentje kan kopen met gewicht en noppen?

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

5. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ik heb er een!

ik heb hem een keer gebruikt en het doet wel verrekte zeer.. ;)

vrij snel daarna moest ik geopereerd worden aan mijn buik en daarna nog niet weer gepakt, ik heb m ook bij sportbay gekocht die van ong 25 euro... je mag hem wel van me overnemen :p

6. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik heb er ook 1 met noppen. De eerste keer was ik de volgende dag bont en blauw, had het meteen een half uur gedaan ofzo. En zeer dat het deed. En echt.. ik heb een hoge pijngrens ;)

Maar als je het een aantal keren gedaan hebt, dan krijg je geen blauwe plekken, en doet het ook geen zeer meer.

Je kan volgens mij ook zo'n speciale gordel kopen die je om je middel doet zodat je het minder voelt. Maar ik doe het zo om mijn blote taille.

7. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    No pain no gain toch? Bedankt allemaal, ik denk dat ik voor de hoelahoep die kippiekip heeft, ga

8. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw

Deel Deze Pagina