hoepelen met een weight hoop

Discussie in 'De lounge' gestart door TriCo77, 18 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    Ik heb geen foto gemaakt voordat ik begon. Mijn man zei al, meet je taille op.
    Maar ik zal het verschil hopelijk gewoon gaan voelen aan mijn broeken.

2. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    Ik heb vandaag weer gehoepeld en jeeeej, ik kan het nu toch bijna een minuut volhouden zonder dat ie op de grond valt.

3. Babypink

Babypink Lid

14 jun 2015
    93
    1
    8
    NULL
    NULL
    Na aanleiding van dit topic en de enthousiaste verhalen van 2 vriendinnen heb ik de weight hoop ook maar besteld. Hij komt vandaag binnen!

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Kunnen jullie vertellen hoe het werkt? Het hoepelen op zich ken ik uiteraard wel. Maar ik lees hier hoe jullie verschil in omvang van je taille opmerken, maar plaatselijk afvallen kan toch helemaal niet? Ik ben oprecht benieuwd en wellicht zelf geïnteresseerd.

5. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    Babypink, geweldig!! Join the club haha

Penk, hoe het precies werkt weet ik niet. Maar je krijgt er in ieder geval conditie van. En je spant je buikspieren aan. H e traint je core spieren. Die krijgen dan meer mee van de training dan de rest van het lichaam.

6. Babypink

Babypink Lid

14 jun 2015
    93
    1
    8
    NULL
    NULL
    Nou, hij is gister binnen gekomen en ben meteen gaan hoepelen, viel dat even tegen zeg! Maaaaar ik heb de hoepel een minuut hoog kunnen houden :D
    Wel net meteen maar zo'n hoepelband besteld want heb 2 blauwe plekken in mijn zij waarvan er 1 gewoon zwart is :$
    Nou krijg ik wel enorm snel blauwe plekken, maar toch!
    Net geprobeerd te hoepelen maar gaat niet vanwege de pijn :p
    Mijn man heeft gister ook even gehoepeld en erg genoeg lukte het hem beter haha

Vanmorgen voor dochter ook maar een hoepel bij de speelgoedwinkel gekocht, kan ze mee doen :)

Deel Deze Pagina