En, wat voor voordelen heeft het voor jou? Ben er helemaal niet bekend mee maar lijkt me wel zo na de zwangerschap.
Versterkt rug en buikspieren. Ik ben op een voor mij gemakkelijke manier aan net sporten. Het verband gemiddeld veel calorieën.
Het lijkt me wel fijn zo na de zwangerschap, bedoelde ik in mijn vorige berichtje . Klinkt allemaal heel goed iig! Zeker met 3 kinderen dadelijk en weinig tijd haha.
Kwestie van oefenen. Ik kon het ook niet, dat kreng viel iedere zoveel seconden op de grond. En toen hield ik het 30 sec vol, toen een minuut, etc. En dan linksom was weer moeilijker dan rechtsom, maar ook dat is me gelukt.
Het is even oefenen maar dan ook echt makkelijk als het eenmaal lukt. Door dit topic mijn hoepel vandaag ook weer tevoorschijn gehaald en rustig begonnen met 5 minuten. Ik kan het ook een stuk langer, maar ben bang dat ik dan sneller beurs ben
Ik heb ook een hoepel met bobbels.... In de garage.daar werkt hij niet Voor de volhouders: word je buik er platter en dunner van ? Dat is het enige wat er moet gebeuren bij mij
"Vroegah" kon ik best wel hoepelen maar dit vraagt toch wel wat oefening. De lachspieren van de man zijn getraind en ik ben blauw! Gisteren ging het totaal niet maar vandaag lukte het al 10 hele seconden