hey iedereen,ben nu 19weken en 6dagen,en ben de gelukkigste vrouw ter wereld,voel ons kindje meer en meer en ik moet zeggen het is een zalig gevoel ,ben tot nu maar 2kilo 500 bijgekomen ,is dat niet goed ?maar wou dat het al zover was maar ja beetje bij beetje
Ja das een mijpaal hè. Ik heb nog twee weken te gaan leef er ook echt naar toe. Ben nu 3.5 kilo aangekomen, vind het voor mezelf wel veel maar volgens de vk is dit prima. Dus jouw 2.5 zal zeker niet teveel zijn. Silly
ben 3 kilo lichter. maar dat moeten we nog zien met de 20 weken hahahaha. heb namelijk geen weegschaal meer in huis. is stuk dus is het elke keer spannend.
Bij mij zijn de kilos het laatste trimester pas aan het bijkomen. Nu zit ik aan 14 kilo. Valt ook nog mee, maar nu mag het wel stoppen. Groetjes Petra
de 1e keer dat ik bij de vk op de weegschaal stond woog ik 55,9 kilo en 6 weken later waren er al 3 bij ik snoep niet veel en eet ookniet echt meer. ben van de week op mijn werk ook weer eens op de schaal gaan staan en toen zat ik op 61 kilo (kan wat afwijken met de vk schaal natuurlijk) ben nog geen 20 weken dus moet nog een lange tijd als dit zo door zet ben ik straks een balletje haha.
heerlijk he dat je al bijna op de helft bent Ik moet nog 2 weekjes geduld hebben maar moet zeggen,ik vind het allemaal erg hard gaan!!! het lijkt wel of ik gisteren die zwangerschapstest deed en hier lid was geworden haha!
Ik/wij waren ook dolbliij toen we eenmaal op de helft zaten maar vlak daarna....sloeg de ongeduldigheid ook toe! Wij kunnen eigenlijk niet meer wachten tot het zo ver is
Juudje ook.....en ook maar anderhalve kilo aangekomen....nog steeds nauwelijks buik......ben vanochtend nog over de schutting geklommen om mijn kat uit de tuin van de buren te gaan halen....haha....alles zijn gangetje... Knuf juud
Hallo ! Ik ben zaterdag op de helft ! 20 weken, en wat zijn die snel gegaan ! Volgende week de 20-weken-echo, dat vinden we echt wel spannend. Het is leuk, maar ook confronterend mocht er iets niet in orde zijn. Ik zal blij zijn als we het ziekenhuis uit komen met goed nieuws en een paar prachtige foto's, al heb ik zelf wel het gevoel dat het goed zit. Ik ben nu 4 kilo aangekomen. Dat is wel netjes dacht ik zo ! Mijn buik is ook al behoorlijk, mijn baarmoeder ligt al boven de navel. Het kindje voel ik soms. Vooral als ik 's avonds lekker zit op de bank, met mijn hand op mijn buik. Maar nu ook steeds vaker zonder dat ik mijn hand op mijn buik heb. Dat is enorm speciaal ! Geniet maar lekker ervan ! Nu kunnen we nog veel en is de buik nog niet zo enorm dik ! Groetjes, Nikki F
leuk he? echt een mijlpaal.....nu kan je naar de 100 resterende dagen toe leven (de dag waarop er op je banner staat: nog 100 dagen te gaan )
Hoi Suusje, Ja, dan ben je ook al bijna 26 weken en is het kindje al bijna levensvatbaar als het om welke reden dan ook eerder geboren zou worden. Ook wel een enorme mijlpaal ! Groetjes, Nikki F
De 20 weken duurt nog even voor mij. Zou willen dat het al zo ver was. Hier 1,5 a 2 kg aangekomen. Als dat zo blijft ben ik tevreden.