Hoera! de bedtruc werkt!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door esther1972, 12 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1972

25 sep 2006
    29
    0
    0
    huisvrouw/moeder
    Sliedrecht
    Ik wilde niet te vroeg juichen, dus vandaar nu pas even deze post.

Ik weet dat er meer moeders zijn met het bekende slaap-probleem met peuters, dus ik dacht.... laat ik dit maar even posten.

Luca heeft maandenlang 's nachts slecht geslapen, en eindigde elke keer week (meer ook voor onze nachtrust) bij paps en mams in bed.

Maar goed, dan slaap je zelf ook niet echt lekker meer natuurlijk, zeker niet met een dikke buik.

Lorenzo heeft dit ook een poos gehad, en dat was over toen we hem in een groot bed legden. Dus wij dachten, laten we dat dan nu maar proberen.

Vanaf zondagnacht slaapt meneer dus in een groot bed op z'n eigen kamer (gewoon 1-persoonsbed).

en...........................................................

YESSSSSSSS

Het werkt! Hij is de eerste nacht om 4.00 uur pas gaan huilen, maar daarna weer in slaap gevallen.

En na die nacht is ie alleen 's avonds tussen 22 en 23 even aan het dromen, maar slaapt daarna lekker verder IN ZIJN EIGEN BED tot de volgende ochtend 6.00 uur.
    Moeders kan nu dus lekker weer normaal in haar bedje liggen (hij kroop altijd tegen mij aan namelijk).

Goed, het is een beetje een lang verhaal geworden, maar misschien dat er mensen zijn die hier ook wat aan hebben.

2. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Ja, wat grappig, wij hadden precies hetzelfde probleem en nu ook hetzelfde.
    Azra slaapt nu ook in een 1 persoonsbed. Ze komt tussen 4 en 6 nog wel altijd bij ons, maar heeft ook al 2 nachten doorgeslapen tot 8 uur sochtends :D

Deel Deze Pagina