Op Vrijdag 16 juni ben ik bevallen van een dochter Yanouck. 4040 gram en 52 cm Op donderdagavond 15 juni begon het allemaal al. samen met Johan, mijn vriend, heb ik de hele nacht alles nog kunnen wegpuffen. De VK kwam rond 04.30 uur en die heeft alles bekeken. Na overleg hebben we besloten om tóch maar in het ziekenhuis te bevallen. Om 6 uur waren we in het ziekenhuis en al om 6.30 uur hebben ze daar mijn vliezen gebroken. Toen duurde het lang....héél erg lang. Rind 12 uur in de middag was er pas 4 cm. ontsluiting. De pijn werd echter steeds heviger. Ik heb toen een ruggeprik gekregen. Daarvan teruggekomen op de verloskamer, ging het ineens heel snel. De wee-opwekkers deden hun werk en het ging dus snel. Ineens was er al 9 cm. ontsluiting! Vanaf ongeveer 16.30 uur kreeg ik persdrang. En na en uur stevig persen en duwen, werd uiteindelijk om 17.31 uur onze prachtige en kerngezonde dochter geboren! We maken het samen héél erg goed. Er staan enkele foto's in mijn foto-album, maar er zullen er snel meer volgen. Ook op onze website zijn meer foto's te zien: www.dommelstel.tk
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Een hele fijne kraamtijd toegewenst. Echt lieve foto's!!!
Hey Tinus, Toch nog een aardige rit geweest dus voordat ze er was! Maar kijk s wat je er voor terug krijgt! Wat n wonder he... Gefeliciteerd en heel veel geluk met jullie kleine meid!! Liefs Annemieke.
Tinus, gefeliciteerd met jullie dochtertje, leuke naam hebben jullie voor haar! Geniet ervan! Veel liefs van Senna