Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Geniet van je kraamtijd en je kleine meisje en laat je lekker verwennen!! Groetjes Carry
bedankt voor jullie felicitaties.. de kraamhulp was gister alweer voor het laatst, gaat best snel! We zijn nog steeds volop aan het genieten, heerlijk weer om zo´n klein wezentje in huis te hebben.. alles is gelukkig goed en weer snel gegaan.. heb wat foto´s nog geplaatst en mijn verhaal zal ik van de week vertellen.. ga nu lekker tutten met mijn meisje..
Ja tis echt super, kan niet genoeg van haar krijgen, moet steeds naar dr kijken.. ga dr nu lekker in badje doen, vind ze geweldig! En hoe bevalt het moeder zijn van jouw knulletje?? Al thuis? we moeten nu maar es een forum openen die gaat over de beebs en ervaringen van de juni-mama´s.. denk dat we elkaar nog wel nodig hebben!!!
Haha idd!! Dus ik zal zeggen open de forum Elies! Jaaa mij bevalt het prima. We leven nu echt nog op de roze wolk en ik kan maar geen genoeg krijgen van het hele gebeuren! Knap elke dag steeds beter op moet wel zeggen dat ik me rust ECHT nodig heb! Mannetje is nog niet thuis maar het gaat goed met hem!
gelukkig dat het goed gaat. En kraamhulp, krijg je die erna? Mis dr wel hoor, moet nu alles zelf doen, pff en ben best moe, door die nachten...haha hoort erbij he..
Vandaag was me ene kraamhulp voor het laatst. Morgen krijg ik nog 2 dagen en dan zit het er voor mij ook op. Maar aangezien ons manneke nog niet thuis is krijg ik of verlengd kraambed.. Of uitgestelde kraamzorg. Maar daar moet ik vandaag ff naar vragen in het ziekenhuis.